شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

بقچه عشق

اولین روز برفی برای آرین جونم

1391/9/27 1:28
364 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان از دیشب اولین بارش برف زمستونی شروع شدهرچند4روزی از پاییز هنوز باقیمانده.بارش تا امروز هم ادامه داشت.البته مستمر نباریدوگرنه برف سنگینی میشد.خداوند رو به خاطر تمام نعمتهایش وهمینطور این بارش رحمتش سپاس میگویم.

عصر نزدیک ساعت 5تصمیم گرفتیم گل پسر رو ببریم به محوطه جلوی خونمون تا برف رو ببینه.البته پارسال هم بارش برف رو داشتیم اما شما خیلی کوچولو بودی عزیزم.

مدت کمی بیرون موندیم چون میترسیدم خدای ناکرده سرما بخوری که این کم موندنمون موجب دلخوری عسلم شد.آخه نمیخواستی زود بریم خونه. خیلی از دیدن برف تعجب کرده بودی .چندتا عکس هم ازت گرفتیم هرچندهوا روبه تاریکی بودونتونستم عکس های جالبی بگیرم اما خوب برای یادگاری بد نیستند..

بابایی وآرین زیربارش ملایم برف در پارک روبروی خونه.

آرین باتعجب همه اطراف رو تماشا میکند

عسل مامان اصلا حاضر نیست به دوربین نگاه کنه یا حتی نیم نگاهی به مامانی بیندازه.

بابایی یه گوله برف برات برداشته از نزدیک ببینی.قربون اون تعجبت برم من.

اینجا متوجه شدی جلوی در خونه ایم داری آماده میشی عکس العمل نشون بدی تا اگه دیدی رفتیم داخل خونه آغاز به جیغ نمایی که همینطور هم شدددد.

باغچه حیاط پشت ساختمون وتماشای تعجب انگیز شازده پسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 7:53
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


حتما دوست عزیز.

فرزانه
27 آذر 91 8:25
سلام آرین جون خوبه .خوب راست میگه بچم توی خونه حوصلش سر میره .


سلام عزیزم.واقعا هم حق دارند.فرزانه جون جاتون خیلی خالیه.به یادتون بودم.شما بندر وگرماو اینحاهم برف وسرما.
نگین
27 آذر 91 13:25
فدات بشم زودبزرگ شو باخودمت ببرمت برف بازی ..... آدم برفی درست کنیم


باشهههههه خاله جونییییی.آخ جون زود زود بزرگ میشم

مامان سونیا
27 آذر 91 14:54
ای جونم به گلژسر چه نگاهی به برفها میکنه مخصوصا این عکس اخری خیلی جالبه

واقعا همینطوره مامان سونیا جون.نمیدونین از اول تا آخرهمینطور هاج وواج مونده بود بچم فکر میکرد اومدیم کره ای غیر از زمین ههههه

مامان ایران
28 آذر 91 21:29
الهی مامان ایران فدات بشه عزیردلم. دلم برات تنگ شده امیدم انشاالله زودتر خوب شم ببینمت مامان*

ممنون مامان جان.الهی فدات بشم که دلتنگ آرینی اومدی غیرمستقیم ببینیش.دعا میکنم زودتر کسالتت برطرف بشه .منوببخش نمیتونم کمکی کنم بدون ما دوست داریم یا عالمه










کاکل زری یا ناز پری
29 آذر 91 22:25
واییییییییی برف بازییییییییی چه خوشکلههه آدم بررفی درست کردی آرین جونممممممم هههههه اون لحظه آخر خوشم آمد اصلا من این جور بچه ها که اماده جیغ زدند دوست دارمممممممم

نه خاله جون من آدم برفی درست نکردم که.ممنون که ازم طرفداری میکنین اما مامانی میگه ما تو آپارتمان زندگی میکنیم ونبایدجیغ بزنم حتی دم درههههههه




نگاری
2 دی 91 17:25
اخی نگاه کن چه جوری برفها رو نگاه می کنه

براش خیلی عجیب بود خاله جون.

زيبا
3 دی 91 15:15




@}
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد