شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

بقچه عشق

مژده مژده دندون 4ام دردونه ام جوونه زد

1391/9/22 23:40
456 بازدید
اشتراک گذاری

روز20آذر ماه بودکه مامانی رو حسابی سورپرایز کرد. قربونت برم من.

          مباااااااااااااااااارررررررررررررررککککککککککککت

                باشه عزیزدل مامان.

دندون چهارمت  هم برای خودش بدون ماجرا نبودا.بطوریکه شب قبلش ساعت 11باجیغ از خواب بیدارشدی (تازه 10دقیقه نبود که خوابیده بودی)وهرکار کردم آروم بشی وبخوابی اصلا فایده نداشت ویهو استفراغ کردی.اون لحظه بغل بابایی بودی داشتم لباست رو تمییز میکردم که دوباره استفراغ کردی وتواما جیغ میزدی.صورتت رو شستیم وخواستم لباست رو عوض کنم که برای سومین بار این اتفاق افتاد.دیگه نمیدونی عزیزم تمام خونه روسرم ریخت ومنم با تو اشک میریختم .بیشتر هم از این نگران بودم که علتش رو نمیتونستم بفهمم.سریع زنگ زدم به مامان ایران .مامان ایران وبابا عباس هم سریع اومدند خونمون.میخواستیم آماده بشیم بریم بیمارستان کودکان که متوجه شدیم انگار سرحال شدی وشروع کردی به بازی کردن با بابا عباس.الهی فدات بشم انقدر مظلوم ومعصومی مامانی.رنگ به روت نمونده بود اما میخندیدی.تصمیم گرفتیم تا صبح صبر کنیم.مامان ایران هم شب پیشمون بود.مامانی هم سردرد شدید عصبی گرفت بطوریکه هیچ جا رو نمیدیدوبا مسکن هم آروم نمیشد خلاصه با هزارسختی تونستم بخوابم شب بدی رو گذروندم اما فردا که دیدم سرحالی ودیگه بالا نیاوردی بهتر شدم.وفردای آنروز متوجه دندون 4شماشدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیدین
23 آذر 91 1:40
مبارک باشه مامانی حالا دیگه خرگوش کوچولوی خوشمزه شده ایشالا دیگه از این اتفاقای دلهره آور پیش نیاد که جیگر آدم کباب میشه

ممنون مامانی واقعا داغون شدم تو این مدت که این 4تادندون دربیان.همه سرزنشم میکنن که زیادی حساسی .اما چیکار کنم دست خودم نیست دیگه.

فرزانه
24 آذر 91 7:53
سلام خوبی مبارکش باشه گل پسر انشالله به سلامتی. امیدوارم برای دندونهای بعدی اذییت نشه .آرین جونو می بوسم بش بگو اینقدر مامانی رو اذییت نکنه ونترسونه.

سلام فرزانه جون.ممنونم .انشاالله دامادی آرین مهر عزیزم.چه میشه کرد باید بسازیم دیگه.هههههههه




ninipics
24 آذر 91 14:44
با سلام و عرض ادب
دندون چهارمت مبارک باشه عزیز دلم
اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم...
www.ninipics.blogfa.com



ممنونم .حتما

کاکل زری یا ناز پری
25 آذر 91 0:09
مبارکه دیگه ارین داره زبل خان میشه هااااااااااا

ممنون خاله جونی.

کاکل زری یا ناز پری
25 آذر 91 11:35
سلام عسیسم لطف می کنی ادرس دکترتو برام بزاری؟؟

حتما عزیزم.میام وبت

مامان فرانک
25 آذر 91 15:14
گل پسر قند عسل مبارک باشه دندون جدیدت

ممنون خاله جون.انشاالله دومادی داداشی جونم

مامان سونیا
26 آذر 91 12:12
mobarake azizam


ممنونم لطف کردین به ما سرزدین عزیزم.
نگین
26 آذر 91 14:58
واوووووووووووو 4تا دندون داری الان کوچمولوی خوشگلم؟؟؟؟؟؟ بوس واسه تک تک شون مبارکه نفسم



ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد