شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

بقچه عشق

آرین عزیزم سرماخورده

1391/11/19 23:18
419 بازدید
اشتراک گذاری

پسر برگ گلم از تموم گلا قشنگترم 3روزه سرما خورده ........مامانی خیلی غصه میخوره.....مامانی زود زود خوب شو....دارم دق میکنم دیگه.......حاضرم شبها تا صبح بیدار باشم وتو بازی وشیطونی کنی اما اصلا بیحال نباشی......دیگه امروز دلم خیلی گرفته .......دلم برای شیطونی هات تنگ شده.......الهی دردو بلاهات بخوره به من زود زود خوب شو....گریه

دیروز دندون هفتمت هم سر در آورده ودردو خارش اونم به سرماخوردگیت اضافه شده .الهی هیچ کوچولویی مریض نشه.....خیلی سخته......خیلی......ناراحت

خداوندا ....ای قادر بی همتا پسر نازنینم رو هر چه زودتر خوب وسلامت کن.آمین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نگاری
20 بهمن 91 22:53
والا منم نمی دونم چه مسابقه ابه
فقط گفتن شرکت کن که کردم
امیدوارم ارین جونم زود رود خوب شه

ممنونم خاله جون از دعات. دعای مامان جونیا زودتر به اجابت میرسه

مامان آیدین
21 بهمن 91 0:52
الهی خاله فدات بشه خدا کنه هر چه زودتر خوب بشی و دیگه هم هیچوقت مریض نشی آخه تو که نمیدونی چقدر به خاطر خواهات سخت میگذرهعشق من فدات


ممنونم مامان آیدین جون خیلی بهم انرژی دادین مثل همیشه.


زيبا
21 بهمن 91 1:20
سلام الهي هيچوقت ناراحتي گل پسرتو نبيني و الانم زوده زود لباس عافيت بپوشه
آتليه تو محل خودمون (فرديس) بردم يه آتليه قديمي به اسم دنياي عكس بد نبود فقط 1ماه طول كشيد عكسها رو بده خودم كه از عكسها راضي ام

ممنونم زیبا جان.مهم هم اینه که خودتم راضی بودی بنطر منم عکسای قشنگین مبارک گلپسر باشه انشاالله دومادش کنی.




مامان سونیا
21 بهمن 91 8:31
عزیز دلم انشاالله که گل پسر زود زود خوب بشه و دل مامانی شاد بشه هفتمین دندونت مبارک باشه عزیز دلم

ممنونم مامان سونیا.محبت شما دوستان گلم همیشه مرهم دلم تو روزای سخت.

زيبا
21 بهمن 91 12:11
ممنون عزيزم در مورد سوالت چون خصوصي گذاشته بودي منم برات خصوصي ميذارم
ماماني زينب
21 بهمن 91 13:29
سلام عزيزم. ممنون كه هميشه به ما سر مي زنيد و برامون يادگاري ميگذاريد. ببخشيد اگه ما دير به دير ميايم. آخه لپ تاپمون درست نشد و ديگه هم درست نميشه تا يكي ديگه بخريم. ولي هميشه به يادتون هستيم.

ممنونم.لطف دارین دوستم

خاله فرانک
21 بهمن 91 16:24
بدو بدو بیا مسابقه
اومدممممممممممممممممم
خاله فرانک
21 بهمن 91 16:27
خاله فدای اون دندونای خوشگلت بشه الهی
مبارکت باشه عزیزم

ممنونم خاله جون

زيبا
21 بهمن 91 16:35
براي شما خوبه باز خودت يه سر بزن ببين با سليقهات جور در مياد ؟




ممنونم دوست خوبم

خاله فرانک
21 بهمن 91 16:37
عزیزدل خاله دعا میکنم زود خوب بشی خاله میخاد یه عالمه ماچت کنه .... دلم برات تنگ شده....

ممنونم خاله جون شکر خدا بهترم امروز

فائزه_مامان مهدیار
21 بهمن 91 17:29
آرین جونم فداتشم خاله جون زودتر خوب شو مامانی ناراحته
امیدوارم هیچ نی نی مریض نشه
انشالله زودتر خوب شی

راستی مامان آرین اسمت چیه؟

ممنون خاله جون شکر خدا امروز بهتر شدم و100البته از دعای شما عزیزانم



فرزانه هستم دوست خوبم

ماماني مهديار
21 بهمن 91 18:03
داره اذان مي گه از خدا مي خوام به حق همين لحظه هاي عزيز سلامتي كامل به همه ي كوچولوهاي ناز اللخصوص آرين گل بده.

الهی فدای این همه مهر ومحبت شما بشم.اشک توی چشام حمع شده وقتی محبت های خالصانه شما دوستای گلم بهم تسلی میده متشکرم




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد