شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

بقچه عشق

تولد بابای مهربون و سالگرد عقد مامان وبابا

1391/11/19 10:28
417 بازدید
اشتراک گذاری

      سرمایه عمرآدمی یک نفس است.........وین یک نفس از برای یک همنفس است

     باهمنفسی گر نفسی بنشینی .........مجموع حساب عمر آن یک نفس است

این 2بیت خاطره انگیزرومقدمه ای کردم تا امروز رو که یکی از بهترین روزهای خداست به همنفسم ..همسر فداکارم تبریک بگویم.

امروز روز تولد توست وهمچنین روز سالگرد عقد و یکی شدنمان.......روز آغاز عشق.

تو بدنیا آمدی تا باور کنم فرشته ها هم زمینی میشوند.تو آمدی وبه من پیوستی ای شاهزاده خوبی ها تا باهم عاشقانه سرود زندگی را جاری کنیم....تا سرودعاشقی سر دهیم وعشق را معنا بخشیم....عاشقانه عشق را فریاد کنیم که میتوان عاشق بود وماند با هیچ معیار زمینی....میتوان دوست داشت بی بهانه ودلیل.......

12سال زیبا از کنار توبودن میگذرد وبرای من گویی همین دیروز بود که بهترین ودرستترین پاسخ مثبت عمرم رودر تبق اخلاص به دردانه قلبم تقدیم کردم

                             بااجازه بزرگترها بله  

امروز دوازدهمین سالگرد عقدمون رو همزمان  باسی ونهمین بهار روییدنت جشن میگیریم در حالیکه میوه عشقمون در کنارمون این عشق و دلدادگی را پر معناتر کرده وزیبایی وشکوه آن را صد چندان.

قلبم....جانم.....مهربانم...من با تو معنا میابم همیشه کنارم بمان.

من وآرین به مهر وعطوفت تو....به چشمان مهربان تو.....به دست های گرم وحامیانه تونیازمندیم...همیشه در کنارمان باش و از عطر دل انگیز مهرت سرمستمون کن چون همیشه.

بهترین همسر وپدر دنیا بهت افتخار میکنیم:

                         تولدت مبارک باد

دیشب مراسم تولد بابایی رو گرفتیم.مامانی یه کیک برای بابایی پخت وشام مورد علاقه ایشون رو هم درست کرد.در حالیکه شما وبابایی هنوز کسل وحال ندارید مراسم 3نفری ده دقیقه ای گرفتیم(بابایی و آرین سرماخوردند).مامانی همیشه دوست داره تولد ها حتما سر وقت خودش گرفته بشه چون عقیده داره تولد بموقع لطف دیگه ای داره برای همین تمام سعی خودم رو کردم با وجود مریض شدن شما وناراحتی خودم(حتی خودمم سرماخورده ام)مراسم تولد بابایی سر وقتش انجام بشه.چون شادی شما گل ها حتی یه لبخند برام یه دنیا میارزه.الهی سلامت باشین همیشه گل های من.

مامانی و بقچه عشقمون آرین خان تولد بابای عزیز رو تبریک میگن.عاشقتیم بابایی جون.

فدای عشق های زندگیم

2عسل  بیحال اما شادمن

ودر انتها:

دارن آهسته میرن این روزا..........دیگه هیچی نمیخوام ازدنیا.....با تو من هر ثانیه آرومم......قدر با تو بودن رو میدونم.....

با تومیشه قد یه رویا شد

با تو میشه خوب قصه ها شد

تو میدونی من عاشق هستم

من به احساس تو ومن بتو دلبستم

                                        تقدیم به عشقم همسر فداکارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سونیا
21 بهمن 91 8:30
تبری هم بابت سالگرد عقدتون وهم بابات تولد بابایی مهربون انشاالله خوشبخت و سعادتمند باشید و سالیان سال سایه تون بر سر آرین عزیز مستدام وگسترده باشه

سپاس فراوان از محبتتون.

عمه
21 بهمن 91 23:55
مبارکتون باشه، امیدوارم و آرزو میکنم همیشه در کنار هم خوشحال و خوشبخت باشین.

ممنونم عمه جون

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد