شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

بقچه عشق

این روزهای پسر 13ماهه من

1391/12/8 18:12
385 بازدید
اشتراک گذاری

آرین خان مامان اینروزها دیگه خیلی خیلی خوردنی شدی ...بعضی وقتها دیگه نمیتونم تحمل کنم محکم بغلت میکنم ویه عالمه بوس میریزم روی صورت قشنگت...اگه صدات در نیاد ممکنه بخورمت.....

خدای مهربونم مراقب گل خوشگل زندگیمون باش.

اینروزها هر لحظه برامون شیرینکاریهای مختلف میکنی....بعضی هاش رو که ننتونستم ازش عکس بگیرم اما چندتایی  از بعضی هاشون عکس دارم که الان میذارم واست:

آرین 13ماهه من عاشق کنترل تلویزیونه.گاهی با یه دست کانال عوض میکنه با یه قیافه حق بجانب که مامانی رو دیوونه خودش میکنه.

یا با دو دست تا بتونه کانال عوض کنه

وقتی هم موفق میشه حسابی افتخار میکنه..قربونش برم من.

البته بگم این عشق به عوض کردن کانال تلویزیون رو از 9ماهگی داشته تا حالا.

وقتی بابایی نون بخره بیاره خونه تا مامانی اونارو داخل نایلون بذاره ببینید

نوش جوووووووووونت عسل مامان.

هر روز باید به کمدش یه سر بزنه حتی چند بار در روز و هرچی دم دستش باشه

بیندازه پایین .البته باقی کمد ها وکشوهای خونه که جای خودش داره!

اگرم میلش بکشه وقتی کتاب هاش رو ریخت پایین از بینشون اون کتاب مورد علاقش  (بچه های تمییز...)رو برمیداره وکناری میشینه تا با مامانی بخونه.چون این کتاب رو مامانی شبها وقت خواب واسش میخونه.

گاهی هم دوست داره فلش کارت میوه هاش رو جلوش بچینم تا از بینشون اونی که نام میبرم رونشون بده.

اینجا سیب رونشون میده یا بقول خودش اپ(بافتحه روی الف)یعنی اپل.البته هنوز باهاش انگلیسی کار نکردم فقط همینو بلده چون بابایی بهش یاد داده.

واما گاهی هم دوست داره تمام عروسک های روی تختش رو پرت کنه پایین ومامانی هم بشینه پایین تختش و دوباره اونارو بده به آقا آرین تا بازم پرتشون کنه پایین تا وقتی که خسته بشه ودیگه ادامه نده.(گاهی خیلی طولانی آخه از این بازی خیلی لذت میبره)ههههه(همه  میگن فرزانه خیلی حوصله داریا......)

گاهی هم پسر طلا با کوبه هوشش بازی میکنه ودقایقی سرگرم میشه

کوبه هوش رو داداشی ارشیا برای تولدش گرفته که خیلی دوسش داره.دست داداشی درد نکنه.

وگاهی هم آقا آرین گل ما دوست داره با سشوار وبرس البته همیشه بانظارت مامان بازی کنه

موهاش رو برس بکشه اینطوری ویا

بخواد موهای مامانی رو برس بکشه.ای جوووووونم پسر گلمممممم

وقتی هم به سیم برقش برسه میگه....اووووووف........

بعضی وقتها هم که سر حال باشه با خونه سازیهاش بازی میکنیم

اگرم تلفنش رو بدیم بهش شروع میکنه ا.....اووووو گفتن (الف اول با فتحه)بعد هم ابااااامیگه یعنی بابا.

شیرینکم عااااااااااااااااااااااشقته ماااااااااااااااااااااااااااااااادر.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ارشیا
9 اسفند 91 14:28
@};
سلام به روی ماهت عسل خاله..... خاله بخورتت با این شیرین کاریات.... همیشه سلامت و خندون باشی جیگر طلا....

ممنن خاله جون.داداشی رو ببوسین.دلم واستون تنگ شده خیلیییییییی

فائزه_مامان مهدیار
10 اسفند 91 0:46
ای جانم فدای این شیرین کاری هات
فرزانه جون ماشالله هر چی بزرگتر میشن خوردنی تر میشن از طرف من ببوسشششششششششش

ممنونم دوست خوبم.واقعا همینط.ره....خیلی شیرینن

هانی
10 اسفند 91 18:00
الهی فداش بشممممممممم من که حال کردم با دیدن عکساش حالا چه برسه شما که از نزدیک میبینینش یه ماچ ابدار از طرف مننننننننن فکر کنم پسمر ما خیلی باهوشههههههه عسیس دل خاله

قربووووون خاله مهربوووووونم برم من.آره خاله جونی درست حدس زدین من یه پسمل کوچولوی باهوشم وعاشق خاله های مهربونم.منم بووووووس واسه شماخاله جونی.

فرزانه مامان آرین مهر
12 اسفند 91 15:59
سلام فرزانه جون متاسفانه نتونستم عکسهای رمز دار را ببینم کادری که باید رمز را را وارد میکردیم برام فعال نمیشد. اما برای عکس آرین جون اول سیوش کردم چون سایزش کم بود دیگه کوچکش نکردم بعد رفتم توی وبلاگ آپ سیتی عکس را آپلود کردم بعدم توی قسمت درج تصویر آدرس اینترنتی عکس را وارد کردم ولی نمیدونم توی نینی وبلاگ چطوریه .امیدوارم درست تفهیم کرده باشم
فرزانه مامان آرین مهر
12 اسفند 91 16:01
ماشالله این گل پسر هرچی داره بزرگتر میشه ناناز تر میشه براش اسفند دود کن قربونش برم

ممنونم فرزانه عزیزم.چشم حتما.X

مامان آیدین
13 اسفند 91 0:36
خیلی خیلی خوردنی شدی با اون ژستای خوشمزت عزیزمماشاالله خیلی بانمکه عزیزم

مرسی خاله جونی .آیدین عزیز ونازنینم رو ببوسین.

مامان سونیا
13 اسفند 91 7:42
ای جونم به این همه نازو ادا خیلی با نمک این گل پسر قند عسل انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشی عزیزم


ممنون مامان سونیا جون.خوشحالم اومدین پیشمون.سونیا جون رو ببوسین
نگاری
13 اسفند 91 23:55
جونم عزیزم
قربون اون شیرین کاریهات برم خاله

ممنونم خاله جونی .نی نی گولو رو ببوسین.

عمه جونی
14 اسفند 91 18:43
سلام عزیزم
به وبم سر بزنید شاید شما هم بخواین کوچولوتونو سورپرایز کنین


سلام.با کمال میل میام.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد