شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

بقچه عشق

آرین یعنی معنای ناب زندگی1

1392/10/2 23:17
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارم

در شرف نزدیک شدن به بزرگترین روز زندگی سراسر عشق من وبابایی هستیم ونزدیک دو هفته دیگر روز زیبای تولد توست...روزی که فرشته کوچولوی نازمون بعد از 11سال زندگی پر عشقمون زمینی شدواومد وشد همه زندگی مامان وبابا...همه عشق مامان وبابا....

همه زندگیمون الهی دورت بگردیم ....خوش اومدی به خونمون الهی دورت بگردیم....قدمت مبارکه الهی دورت بگردیم .....نگین انگشتری الهی دورت بگردیم ....مهربونی عسلی الهی دورت بگردیم...از همه خوبان سرتری الهی دورت بگردیم الهی دورت بگردیم الهی دورت بگردیم

پسرم بی شک جهان به عشق کسی آفریده اند

چونکه من آفریده ام از عشق جهانی برای تو

 

به خاطر علاقه بی حدت به ماشین که قبلا هم بهت اشاره کردم میخواستم امسال کیک تولدت رو مک کوئین بگیرم تا خوشحالتر بشی واونروز حسابی ذوق کنی..وچندتا فکر دیگه هم در این خصوص توی ذهنم بود که عملی کنم

 اما تقریبا3ماه پیش بنابه دلایلی به کل نظرم عوض شد..اما انشاالله در سالهای آینده که بزرگتر شدی در نظر دارم این فکرم رو پیاده کنم حتما...

 

اینقدر به ماشین علاقه مندی باور کن اگه زیر 6ماهت که بودهم اگه زبون داشتی حتما بهمون میگفتی که علاقت از اون دوره یا شایدم بیشتر اصلا ازدوره جنینی میتونه باشه وما اصلا تعجب نمیکردیم...این عکس رو آماده کرده بودم برای اون موقع اما چون تصمیمم عوض شد الان گذاشتمش ..خودم خیلی دوسش دارم البته چند تا دیگه مدل های مختلف هم عکس با تم مک کوئین درست کردم اما همین رو فعلا گذاشتم

اما هدفم از این پست:

این پست رو برای گذاشتن گل چینی از عکس های تو گل پسرنازم گذاشتم از دوره نوزادیت تا الان که هزار ماشاالله 2ساله میشی...امیدوارم لذت ببری...

البته توضیح اینکه این عکس ها در دو پست با همین نام گذاشته میشه ..الان مربوط به نوزادی شما تا یکسالگیت هست وپست بعدی از یکسالگی تا دو سالگی.ونامش هم هم نام این پست هست به اضافه پسوند ٢.

هنگام جمع آوری عکس هابرای من تجدیدبرترین  خاطرات زیبای زندگیم بود سر هر عکست کلی نگات کردم وخاطرات مرور کردم....کلی عاشقانه ها داشتم با عکس های زیبایت...برای همین گرد اوری انها هرچند کمه اما خیلی زمان برده چون با خودشون دنیایی دارندبرای من مادر... دنیای خاطرات 2سال عاشقانه زیستن.... تازه یه دنیا هم براش کمه....

 

ای مهربانترین مخلوق عالم

در زمین آسمانی میشوم

چونکه نگاهت میکنم!!!!

خدایا شکرت

 

 

 

 

 

بریم به ادامه مطلب

 

ا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عبدالرحمن اویس
4 دی 92 9:49
عزیزکم مبارک باشه ان شاالله سالیان سال باخوشی وسلامتی تولدت روجشن بگیری دوستتدارم شاهزاده کوچولوی خودم
فرزانه
4 دی 92 18:58
عزیزم قربونش برم من خدا براتون حفظش کنه
مامان ارشیا
9 دی 92 14:07
پیشاپیش تولدت مبارک عشق خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد