شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

بقچه عشق

آرین معنای ناب زندگی 2

1392/10/7 23:00
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا آرین گل من

این پست به بخش دوم گلچینی از عکس های شما اختصاص داده شده است که مربوط به زمان یکسالگی تا دو سالگی میباشد.

انتخاب عکس ها خیلی سخت بودند هم بدلیل کثرت عکس ها وهم اینکه یکی از یکی زیباتر واقعا مونده بودم کدوم رو بگذارم برای همین بصورت درهم واتفاقی انتخابشون کردم..اگه میخواستم دقت نطر داشته باشم اونوقت کل صفحات وبلاگت میشد گالری عکس شماخنده

اول میخوانیم

ماشاالله لا حول ولا قوت الا باالله العلی العظیم

پسرنازنینمان

به عشق تو میگذرد روزهای زندگیمان

به عشق تو می تابدخورشید زندگیمان

به عشق تو آن پرنده میخواند آواز زندگیمان

واینست آغاز زندگیمان...

گل خنده رو لبهات مثه گل اناره

با لبخند قشنگت همه فصلا بهاره

در زمین آسمانی میشوم ...

وقتی نگاهت میکنم...

خدایا سپاس...

بقیه در ادامه مطلب

الهی...مولای من...عطا وکرمت را شاکرم...

آرینم را چون معجزه ای به دامانم نهادی ...وفهمیدم معنای معجزه را....دیدمت آن لحظه ناب اجابت ..آری خدا را دیدم...بی خبران برمن خرده مگیرید که  کفر میگویم...چون من خدا را دیده ام...در اوج بی پناهی ونیاز وبا شکوفا شدن گل اجابت...

معبودم....یک بغل نیاز از من ...ویک لبخند اجابت از تو

الهی آموخته ام برای رسیدن به تو تنها نگاهی به آسمان کافیست....هرچند نردبان دل را بشکنند دیگران...اما با تو باشم باکی نیست....

خدایا شکرت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارشیا
9 دی 92 14:01
عاشقتممممممممم
aji khale
18 دی 92 14:44
vayyyyyyyyyyyyy zendegiiiiiiiiiimmm asheghete khale fereshteye man
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد