شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

بقچه عشق

اومدیم اندکی قبل از تولد دوسالگی

1392/10/1 19:36
437 بازدید
اشتراک گذاری

ا

عشق مادر  پهلوان آرین گل 30دقیقه بعد تولدش

سلام بروی ماه پسر گلم وتمامی دوستان عزیزم که با کامنت های پرمهر خودشون جویای حالمون بودند.ممنونم عزیزان...

دیدم داره غیبتمون طولانی میشه این پست رو گذاشتم تا هم غیبتم رو موجه کنم وهم تشکر از شما دوستان عزیزم که همیشه در قلبمان جاودانه اید.

البته در مورد تاخیر در پاسخ به نطراتتون عذرخواهی میکنم انشاالله بزودی جواب کامنت های شما عزیزان را خواهیم گذاشت وبهتون سر میزنیم..دلمون براتون تنگ شده حسابی.

هرچند نام پست در ارتباط با تولد آرین عزیزم هست اما اصلا به این معنی نیست که دلیل غیبتمون فقط برای آمادگی تولدپسرم بوده...

خدمتتون عرض کنم که در این مدت میهمان ویزه داشتیم وبعد از اون کمی خودم دچار کسالت  بود م که  شکر خدا فعلا رفع شده است.ودیگه اینکه از همه ناراحت کننده تر مریض شدن پسرم بود  چند روز تب بدون علت داشت وبعد فهمیدیم ویروس جدید گرفته که در پست جداگانه در موردش خواهم نوشت.

اما تولد عزیزمهورا

14روز دیگر باقیست تا روز تولد عشقم پسر نازنینم آرین

 برخلاف تصور بعضی ازدوستان گلم که برام پیغام گذاشته بودند(به این صورت که فرزانه برای تولد آرین داره آماده میشه حسابی)باید خدمتتون عرض کنم امسال جشن مشابه پارسال برای آرین نمیگیرم که دلایل زیاد داره ونمیتونم همش رو اینجا بنویسم ...اما مامان فرزانه  فکرهای جالب در سر داره وسورپرایز جدیدی در راه است...

فقظ اینو بگم برای پسر گلم که مامان عاشق ایده های جدید ونو وخلاقانه ومتفاوت در تمامی امور زندگی هست که گرفتن تولد برای تو ی عزیزترین  هم از اون مستثنا نیست.البته دقت داشته باش که تاکید میکنم خلاقانه ونو نه صرفا فقط مادی..دقیقا مانند تولد پارسالت .قلب

دوست دارم هرسال برات به شیوه متفاوت جشن بگیرم شاید یکسال در تالار باشکوه با تعداد بینهایت میهمان ...وشاید سال دگرجمع عشقولانه 3نفریمون در خونه خودمون ....یا حتی بعید نیست یک سال در هواپیما در بلندای آسمونچشمکساکت...و.....

در هر صورت عزیزترینم میخوام اینو بدونی تو وروز تولد تو از بهترین بهترین روزهای زندگی منه...وتمام سعیم رو میکنم تا اونروز رو متفاوتتر از هرسال برات جشن بگیرم تا بدونی اونروز دارای چه شکوه وارزشی در قلب مادر وپدر ت هست عزیزم...

دوست دارم روز تولدت بر بلندترین بلندای گیتی بایستم وسرود عشق سر دهم از سر شوق وسپاس بودن تو

تا ملائک هم بفهمند شادی ام راوبشنوند عاشقانه هایم را ....

وسپاسم را پیاپی تقدیم خدایی کنم که تورا به من ارزانی داشت ومرا لایق نام مقدس مادر کرد..

الهی مرا لایق صفات وخصوصیات بی همتای مادر نیز بگردان تا فقط نامش را نداشته باشم وشرمنده کودکم نگردم.آمین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سونيا
30 آذر 92 21:51
هر چه از روشني و سرخي داريم برداريم كنار هم بنشيينيم و بگذاريم كه دوستي ها سدي باشند در برابر تاريكي ها يلدايتان رويايي
فرزانه مامان آرین مهر
1 دی 92 1:12
سلام مامانی مهربون .آرین عزیزم رو میبوسم تولدش رو هم پیشاپیش تبریک میگم منتظر سوپایزتون هستیم در ضمن شب یلداتون هم مبارک
رها
1 دی 92 2:12
سلام پیشاپیش تولد گل پسر نازتون مبارک یلداتونم مبارک به ما هم سر بزنین و اگه دوست داشتین لینکمون کنین من شما رو به اسم آرین جون لینک کردم البته باعث افتخار ماست که یه همچین پسر ناز و همچین مامان مهربونی تو لینک دوستانمون باشه با یه آپ لیدایی منتظرتونیم بووووووووووس
مامان ایمان
2 دی 92 19:15
السلام ای وادی کربلا السلام ای سرزمین پر بلا السلام ای جلوه گاه ذوالمنن السلام ای کشته های بی کفن اربعین حسینی برشما تسلیت باد
سینا
13 بهمن 93 22:27
چه بانمک
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
نمک از خودتونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد