شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

بقچه عشق

میلاد آقا امام رضا (ع) مبارک باد

1392/6/26 2:10
521 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  السلام ای حضرت سلطان عشق    

 یاعلی موسی الرضا ای جان عشق

 

آقا جان مدد کن انشاالله قسمت بشه امسالم بیایم پابوست.پارسال اردیبهشت ماه با پسر 4ماهه ام میهمانت بودیم.وسال قبلش هم در همین ماه و با همین پسر اما 4هفته در شکمم .چقدر دلتنگتم آقا جان .چقدر حرف ها دارم ...چقدر دلم هوای ایوان طلات رو کرده...

ستاره مشرقی غریبم

سوی کبوتری که شد فراموش

میشه که واکنی دوباره آغوش

چقدر زود گذشت.آرین جانم اینجا در یکی از آتلیه های خیابان امام رضا(ع) بغل دایی محمد هستی چندتا عکس گرفته شد تا بالاخره یکیش تونست نطر آقای عکاس رو برای عکس مورد نظرش  جلب کنه.البته این عکس هم عکس مورد نطر نبود.خودم چون دوسش داشتم گذاشتمش .قربون صبوریت برم مامان .. .اونموقع مامانی کمی کسالت داشت اما اصلا اذیتم نکردی درسته دوتا مامان بزرگ های نازنینت بودند اما بازم خیلی ماه بودی...همیشه شرایطم رو درک کردی وهمیشه مهربونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان یسنا
26 شهریور 92 11:18
تولد امام رضا مبارک


[برشما نیز مبارک باد میلا دفرخنده خورشید هشتم ولایت آقا امام رضا (ع)
مامان آرتین
31 شهریور 92 10:02
1000ماشاا.. چه پسر نازی دارید یه پست جدید گذاشتم امیدوارم تونسته باشم کمکی بهتون کرده باشم




ممنونم مامان آرتین عزیزم خیلی لطف کردین .متاسفانه درگیر سرماخوردگی پسری هستم در اولین فرصت میام وبتون وحتما از تحاربتون استفاده میکنم.بازم ممنون


مامان امیرعلی
28 مهر 92 1:18
الهی چقد کوچولوووو بودی آرین جون


[[[
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد