شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

بقچه عشق

برای دل خودم

1392/10/12 9:17
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بروی ماه نازنین پسرم

امروز رو زشهادت آقا امام رضا(ع)است:

تو بـر زخـم دلـم باریده اى باران رحمت را

تو را مـن مـیشناسم، مـنبع پاک کـرامت را

ازآن روزى کـه حلقه بر ضریحت بست دستانم

دلم شـیدا شد و دادم زکـف دامـان طاقت را . .

شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد

به یادحس پاک  قلبی ام 3سال پیش که توی حرم آقاامام رضا (ع)  در بطنم 4هفته رشد میکردی وتجربه همون احساس لطیف در امروز که دو روز تا دوساله شدنت مانده زمزمه میکنم:

 

ماه من غصه چرا ؟!


آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز


مثل آن روز نخست


گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد!


یا زمینی را که دلش از سردی شب های خزان


نه شکست و نه گرفت !


بلکه از عاطفه لبریز شد و


نفسی از سر امید کشید


و در آغاز بهار دشتی از یاس سپید


زیر پاهامان ریخت


تا بگوید که هنوز پرامنیت احساس خداست!


ماه من غصه چرا؟!


تو مرا داری و من


هر شب و روز


آرزویم خوشبختی توست!


ماه من! دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن


کار آن هایی نیست که خدا را دارند ...


ماه من! غم و اندوه اگر هم روزی مثل بارید


یا دل شیشه ای ات از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست


با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن


و بگو با دل خود که خدا هست خدا هست !


او همانی است که در تارترین لحظه شب راه نورانی امید نشانم می داد ...


او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد همه زندگی ام غرق شادی باشد ...


ماه من!


غصه اگر هست بگو تا باشد


معنی خوشبختی


بودن اندوه است ...!


این همه غصه و غم این همه شادی و شور


چه بخواهی و چه نه ! میوه یک باغند


همه را با هم و با عشق بچین ...


ولی از یاد مبر


پشت هر کوه بلند سبزه زاری است پر از یاد خدا


و در آن باز کسی می خواند


که خدا هست خدا هست    ....    خدا


پس چرا غصه؟! چرا ؟!

 

از امام رضا (ع) از حقیقت تـوکل سـوال شـد.

       فرمـودند: این که جز خدا از کسـى نترسى

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد