شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

بقچه عشق

دلم برات هلاکه شیرین سخنم

1392/5/22 21:17
335 بازدید
اشتراک گذاری

گلم... نوبهارم ....عطر زندگی بخش وجودم ...تو را دوست دارم

کودکم ...نازکم...عطر کلامت ...بوی صفای بهشتی دارد...تورا دوست دارم

دردانه ام چشمانم را با نوای خوش هر کلامت به دنیای  زیبایی گشودی که گهگاه خوشی هایش را با اشک های از سر شوقم استقبال میکنم...تورا دوست دارم

آنگاه که صدایم کردی مامان...هرگز نرود از خاطرم  آن شوق دل انگیز عاشقی ...تورا دوست دارم

                

                          

پسر19ماهه ام  مدتیست که خودت رو معرفی میکنی البته خیلی وقته وقتی میگیم اسمت چیه؟میگی:آینن  اماااااااااااااااا ...الان میگی آگا آینن...ایییییییییییییییی جوووووووووووووووونمممممممممممممممممممم فقط دورت بگردم .....فقط دورت بگردم نفسمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم آقا آرین من.

پسوند نسبت رو دیگه از کجاآوردی ناقلا ...همچین میچسبونی پشت کلماتت مثه آگایی....مامانی...بابایی...عمه یی ...اونقدر هم شیرین ادا میکنی که همه رو دیوونه کردی....

الانم که پسوند جون رو بکار میبری...آگاجون...عمه جون...ووااا جون...و...

جونووو  وای جون.....جون.....جون من...فدات بشم جون جون مامان.....آخه چطوری احساساتم رو کنترل کنم من...یکی بگه....

خداوندا...کردگارا تورا هزاران سپاس برای این گوهر گرانقدری که بهمون عطا کردی وخدایا...جانا..خودت مراقب نوگلمان باش که تو قادر بی همتایی.

پروردگارا  ...مهربانا...تمنا دارم شیرینیه این لحظه های زندگیمون رو به تمام کسانیکه در آرزوی فرزندند عطا فرما .الهی آمین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پارسا
23 مرداد 92 11:35
خدا اين گل پسر شيرين زبون رو براتون نگه داره


مرسی خاله جونی............
زيبا
23 مرداد 92 11:58
بابا احساسااااااات !!!!!!!




نمیدونی که زیبا جون چقدر شیرین ادا میکنه کلی ناز وادا و منم که ندید پدید بعد 11سال اومده این شیرینک خودم رو میکشم براش دیگه خواهررررررررررررر
البته همه اطرافیان هم همینند باید فقط خودت ببینیش شنیدنش فایده ندارههههه






مامان فاطمه کوچولو
25 مرداد 92 18:53
متشکرم مامان خانم بخاطر جواب پرسشمو که دادی


خواهش میکنم عزیزم امیدوارم مثمر ثمر بوده باشم
مریم مامان کیاوش
26 مرداد 92 2:14
قربون شیرین زبونین آرین جون...

ممنونم مریم جون از لطفت دوست خوبم .شما چه میکنی با یه شیرین زبون باهوش تو خونه؟؟به کامت شیرینیه حرف زدن قند عسل

فرزانه مامان آرین مهر
27 مرداد 92 16:09
عزیزم پسر شیرین زبون .قربونت برم

ممنونم خاله جوننننننننننننننننننننننننن

فرزانه مامان آرین مهر
27 مرداد 92 16:15
فرزانه جون چه جالب همیشه دوتایی یکزمان میاییم سراغ اینترنت حتما آرین خوابه .آرین مهرم خوابه فرزانه جون خیلی دوستت دارم


سلام عزیزم درسته انموقع گویا وب بودم اما زمانیکه نطر گذاشتین دیگه رفته بودم .آره آرین خواب بود همیشه اینطوری میام وب دیگه
منم خیلی دوست دارم دوست مهربون وبا صفای خودم





مامان عبدالرحمن واويس
28 مرداد 92 6:27
شاهزاده كوجولو فداي اقا كفتنت عزيزم
خداحفظت كنه كلكم


ممنونم خاله جون خداوند دوگل زیبای شما رو هم حفظ کند انشاالله.از طرف من ببوسینشون
مامان فاطمه
28 مرداد 92 13:54
ماشالا به آقا آرین



ممنون دوست عزیزااز لطفتون واینکه اومدین پیشمون.خوشحال شدیم یه عالمه.بازم بیاین
مامان سونیا
29 مرداد 92 0:56
ای جونم فربون این گل پسر قند عسل که انقدر شیرین و ناز حرف میزنه




ممنون خاله جونی خیلی محبت دارین. سونیای گل رو ببوسین


مامان فاطمه
29 مرداد 92 11:40
خوشحلا شدم به ما هم سر زدید با اجازه لینکتون میکنم
این وبلاگ رو ببینیدمتوجه میشید
بیشتر برای کسب مهارت برای کارهایی که با دست انجام میشه هست
http://berimbazi.persianblog.ir/tag/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AF%D8%B3%D8%AA_%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C

خواهش میکنم وممنون از لطف ومحبتتون.شما هم با افتخار لینک شدین[

نگاری
29 مرداد 92 13:24
ای وای من

مامانی خودت و کنترل کن این موج احساساتت به منم برخورد کرد

جونمممم شیرین زبون خاله




بوووووووووووووووووووووووووووس خاله نگاری خیلی دوست دارمممممممممم


مامان امیرعلی
30 مرداد 92 21:50
ای جوونمممم خاله قربونش بشه




خدانکنه خاله جون


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد