شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

بقچه عشق

آقا آرین و عمو باغبان مهربون

1392/5/20 20:29
335 بازدید
اشتراک گذاری

              سلام خورشید تابان زندگی

یادته در چند پست قبل از علاقه شدیدشما به آب بازی برات گفته بودم واینکه وقتی میبرمت پارک جلوی ساختمونمون تا عمو باغبان رو ببینی ذوق زنان سریع میری سمتشون وشلنگ آب رو از ایشون میگیری و......

مدرکم دارم خودت ببین :در اینجا شما 19ماهه هستی.

بنظر شما چه در سر شازده آرین میگذره؟

آرین:یعنی خودشه؟اون دور دورا عمو باغبونه داره به گل ها آب میده؟

بعلههههههههههههههه.خود خودشه.جانمی جان....

منکه رفتممممممممممممممممم

کجا آرین خان؟؟(شما هم دیدین عمو باغبون رو اون دور دورا؟)

از عمو باغبون خواستم شلنگ رو بهت نده چون قرار بودبریم فروشگاه خرید کنیم .نمیشد خودت رو خیس کنی عسلکم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان عبدالرحمن واویس
20 مرداد 92 23:17
ای جانم عزیزکم چه خوشحاله چه ذوقی!!
مامانی عیدتون مبارک ببخشیدتاخیرداشت
ببوس ارین عزیزرو


قربون شما دوست خوبم .عید شما هم مبارک .
مهشیدمامان امیرحسین
21 مرداد 92 16:08
سلام مامان ارین

ممنون که بهمون سر زدی

ممنون از ابراز لطفت

انشالله خدا پسرت تو برات نگه داره

ماشالله خیلی نازه

من شما رو توو پیوندام وارد کردم

امیدوارم دوستان خوبی برای هم بشیم


سلام مهشید جان.منم دست دوستی شما رو به گرمی میفشارموسپاسگزارم بهمون سر زدین وبهترین آرزوها رو از خداوند برای شما ونی نی گلتون خواستارم
مهشید جان من آدرستون رو ندارم دوست داشتم شما رو لینک کنم




کاکل زری یا ناز پری
21 مرداد 92 16:09
ای جونمماگه تو زندگی همین جوری دنبال هدف هاش بره خیلی موفق میشه


درسته خاله جون همینطوره که شما میگید ومن ایمان دارم آرین همچین پسری هم هست
نگاری
21 مرداد 92 21:40
ای جونمم
عزیزم
منم عاشق اب بازیم با این سنم تو که جای خود داری


خاله جون آدرین جونی رو بیار پیشم باهم بریم آب بازی
فائزه مامان مهدیار
22 مرداد 92 12:01
سلام فرزانه جونم برو خمصوصی بدوووووو


اومدمممممممممممممم
زيبا
22 مرداد 92 15:27
سلام مامان آرين من اين نشونه ها رو تو آرشان ديدم و شروع كردم ،رار از پوشك ابراز ناراحتي از كثيف كردن پوشكش و اجرا كردن دستوراتي كه ميداديم بهش روز ها هم تو خواب جيش نميكنه البته اينو بگم كه 20 روز اول واقعا نااميد كننده بود حتي ميخواستم انصراف بدم حتي 1 بار هم تو لگنش جيش نكرد ولي الان 4 روزه كه ديگه اون يه قطره هم تو شلوارش نميريزه البته خودم ميبرمش ميشونمش لگن ميگم جيش كن زور ميزنه جيش ميكنه فقط يه مشكل دارم كه غروبها ميره خونه ي عزيزش مجبورم پوشكش كنم اين يه كم منو عقب ميندازه الان كه هوا گرمه راحت تري تو زمستون لباسش زياده بعد هم كه ديگه يه كم دير ميشه باز خودت ببسين شرايطش رو داري در ضمن يه اتاق رو براي نماز نگه دار قيد بقيه خونه رو بزن


ممنونم زیبا جان از راهنماییت.حقیقتا آرین هم یه سری شرایط رو داره اما چون از مطالعات اینور واونور فهمیده بودم پسر ها رو زودتر از2سال نمیشه از پوشک گرفت بخاطر فیزیولوزی بدنشون وعوارض بعدی پیدا میکنند مثل شب ادراری در بزرگسالی و..این بود ترسیدم اما اینو هم میدونم که اگه بچه ای آمادگیش رو داشته باشه زودتر هم میشه .خیلی ممنونم وآرزوی موفقیت براتون در تمام زمینه ها رو دارم .منم سعی میکنم بزودی برم عزمم رو جزم کنم ببینم چه میتونم انجام بدم بووووس
فرزانه مامان آرین مهر
22 مرداد 92 16:13
عزیزم آرین جون دوست داشتنی خیلی دوستت دارم پسر تپلم با این تیپ خوشگلت


ممنونم خاله مهربونم خوشحالم که حالتون بهتره.آرین مهر جونم مرد شده وما مرد کوجولوها دوست نداریم ناراحتی مامانای گلمون رو ببینیم هرگز
مامان ارشیا
25 مرداد 92 11:37
خاله فدات بشه که اینقدر عاشق آب بازی هستی ارشیا هم مثل خودت خیلی آب دوست داره شیرین زبون


منون خاله جون ارشیا جونی هم مثه خودم تمیزه یه پسر نطیفه هههههههههه
قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
29 شهریور 92 22:27
سلام عزیزم...

هزار ماشاا.. به این گل پسر

برای دیدن کارهای جدید ما به کلبه کوچیکمون دعوتید


حتما دوست عزیزوممنون از محبتتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد