شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

بقچه عشق

روزهای بهاری مادر وپسر

1392/2/23 16:06
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهزاده من.

اینروزها دیگه تو خونه موندن برات معنایی نداره وتقریبا میتونم بگم خیلی سخت شده.حق هم داری عزیزکم.این روزها از آن توست باید شاد باشی وتفریح کنی .وظیفه منه که تمام اینروزها شرایط شادی وبازی رو برات مهیا کنم وتمام تلاشم هم در این خصوص میکنم .تمام فکر وذکر مامان شادی وآرامش شماست مثه همه مامان ها.

تقریبا هرروز با هم یکی دو ساعتی هم شده میریم بیرون تا هم شما تفریح  کنی وهم به توصیه پزشکت آفتاب بگیری.در این بین گاهی مامان به خرید های خونه هم میپردازه.

خلاصه که این روزهای مامانی  دیگه جزئ عمرش به حساب نمیان .نمیدونی چه صفایی داره با یه پسر ناز و باهوش و شیرین ادا بری پیاده روی ....خرید ....پارک......

این روزها تمام دقایقش رو.... لحظه به لحظه اش رو ...با عمق جانم نفس میکشم وپر میشم از عشق وشور زندگی وخدا رو شکر میکنم از داشتن پسر ماهی مثه تو.

عزیز مادر نمیدونی وجودت چگونه عطر زندگی به لحظه هام داده بطوریکه گاهی دوست دارم زمان رو متوقف کنم تا این دوره تموم نشه.

عاشقتم ای تولدت شور انگیز ترین وزیباترین رخداد زندگانیم.ای بودنت شادی بخش به دقایقم .ای وجودت گرمابخش قلبم پسرم ...عمرم...جونم.....نفسم ....همه دنیای مادری ....باور کن

همیشه با نیم نگاهی...آری فقط نیم نگاهی از روی مهر همچون این روزهای کودکی شادم کن که به آن محتاجم چون اکسیژن برای تنفس.

                                       

عکس های زیر مربوط  به ٢زمان مختلف هست که در پارک جلوی خونمون گرفته شده.غیر از رفتن به پارک در این دوره سنی شما با کالاسکه شما رو برای خرید به دفعات به مراکز خرید مصباح ودرختی و٤راه طالقانی هم بردم اما متاسفانه عکسی ازشون ندارم.

دیگه مرد کوچولوی مامان خودش حفاظ درب ساختمون رو میکشه

اینجا با وجود اینکه نور خورشید به چشمان خوشگلت تابیده اما میخوای هر طور شده گنجشک ها رو که توی پیاده رو بودند به مامان نشون بدی

قربون لبخند دلنشینت عسلم

قدو بالات رو قربون  آقا پسر شیرین من.

عاشق خنده هاته مادر.........ای جونمممممممممممممممممم

                      

                         

 

این لبخند ظریف وهنری از شاهکارهای مشترک پدر وپسره وزبانزد دوستان .عاشقتونمممممممممم مردان مهربونم.

اینجا در حیاط ساختمون وکنار بابا عباس هستی که اونروزبرای دیدن شما اومده بودند پیشمون

آرین:بابا عبا بدو بیا بریم پارک

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

bazarbashi.com
23 اردیبهشت 92 1:27
با سلام ::ابزار تقویم فارسی برای صاحبان سایت ها و وبلاگ ها:: به وسیله این ابزار قادر خواهید بود تا برای کاربران خود یک تقویم زیبای فارسی به نمایش بگذارید. آدرس وب سایت:http://www.bazarbashi.com/page/calendar با تشکر
nira
23 اردیبهشت 92 5:35
خیلی خیلی ناز و بانمکه خدا حفظش کنه

ممنونم از لطف شما دوست عزیز.خوشحالم اومدین پیشمون.


مامان عبدالرحمن واویس
23 اردیبهشت 92 15:29
وااااااااای عزیزم عاشق اون خندهات شدم دوست دارم عزیزکم
فائزه مامان مهدیار
23 اردیبهشت 92 15:49
الهی من فدای عکسهای نازت ماشالله دچقدر خوشتیپی فرزانه ی عزیز لحظه هات همیشه بهاری با این قند عسل
اذین
23 اردیبهشت 92 22:11
وب عالی داری...بچه خوشگلیه بامزه و ملوسه


ممنون دوست عزیز.شمالطف دارین.
مامان زهرا
6 خرداد 92 1:49
سلام خوشگل پسری

سلام خاله جون. خوش اومدین .ممنون بهمون سر زدین.

نگین
20 خرداد 92 13:24
عاشششششششششششششقتم خاله عاشق اون خنده هات جیگرگوششه ی من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد