شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

بقچه عشق

نی نی آرین مای بیبی میشود

1391/9/11 19:31
2,113 بازدید
اشتراک گذاری

پسرنانازی مامان روزبروز شیطون تر وجیگرتروخوردنی ترمیشی .الهی فدای شیطونی هات بره مامانی.

اینروزا وقتی میخوام پوشکت رو عوض کنم اوووووووووه نمیدونی چه ماجراها که نداریم.قبلنا هم سخت میذاشتی پوشکت رو عوض کنم ها اما الان دیگه اصلا نمیذاری.البته واسه باز کردنت مشکل نداریم همین که میخواهیم پوشک جدید رو ببندیم ماجرا شروع میشه باید تو خونه دنبالت بدوم وسرت رو گرم کنم بلکه شایدپوشکت رو هرطور شده( کج وماوج حتی)بتونم ببندم.دیگه با اسباب بازی و تلویزیون هم نمیشه حواست رو پرت کنم .اما جدیدا وقتی میخواستم پوشکت رو تعویض کنم یه پوشک دیگه میدادم دستت وشکل روی اونو نشونت میدادم ومیگفتم ببین مامانی جوجوداره     چه جوجوی خوشگلیه   جوجومیگه جی جی وکلی اصوات حیوانات مختلف دیگه از خودم درمیاوردم تا بهتر میتونسم کنترلت کنم اما 2روزیه که این راه کارهم جواب نمیده.

یه عروسک مامان ایران رو سیسمونیت گذاشته که خیلی دوستش داری امروز که داشتی با اون بازی میکردی وموقع تعویض پوشکت هم بودیهو فکری به ذهنم رسید(البته زیاد بهش نمیشد راهکارگفت اما گفتم حالا امتحانش ضرر نداره که)یه مای بیبی برداشتم وجلوی تو شروع کردم به مای بیبی کردن نی نی ات.وتوضیح هم میدادم به زبون  خودت که ببین نی نی لالا کرده مامانی داره تمییزش میکنه بعدش نوبت آرینه وتو هم با دقت تماشا میکردی.مامان ایران هم کنارمون بودوبهم کمک میکردتاتو بیشترتشویق بشی وقتی کارم تموم شد گفتم حالا نوبت آرین که لالا کنه تامامانی تمییزش کنه...

با کمال تعجب دیدیم تانی نی رو گذاشتیم جلوت ....پوشک نی نی رو کندی اونم باجیغغغغغغغغغغغغغغغغ

مای بیبی منووووووو برداشتیییییییی؟؟؟؟بدههههههه مال خودمهههه

خوب حالا بندازم اونور تا دوباره برش نداری.

چرا  وسیله شخصی منو برداشتی هاااااا؟؟؟؟؟

باهات کشتی بگیرم ادب بشی.

مامانی:آرین مامانی.نی نی رو اذیت کردی.ولش کن گناه داره.گریه میکنه ها.

بذار گازشم بگیررررررم.

دیدم کاربه جاهای باریک داره میکشه نی نی رو ازت گرفتم ودادم به مامان ایران

ول کن نبودی که...سریع رفتی سراغش و.................................

موهاتو بکشم از وسیله شخصی من که استفاده کردی تازه بغل مامان ایرانم هم میری.

بله اینم یه برنامه آموزشی بسیااااااااارموفقیت آمیز مامانی بود برای تو شیرینتر از عسلم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عمه
11 آذر 91 19:56
وااااااااااااااااااااااااااای
گل عمه ای تو.


@}

فرزانه
12 آذر 91 0:54
سلام خوبی آرین جون خوبه قربون حسودی کردنش به عروسک .این مشکلو همه دارند بچه ها نمیگذارند که مامیشون کنیم فقط خونسردیتو حفظ کن چون بعضی وقتها دیگه کلافه میشی ودعواش میکنی منم تجربشو دارم


ممنونم فرزانه جون .بعضی وقتها خیلی خسته میشم اما تحمل میکنم چاره ای نیست.
مامانی درسا
12 آذر 91 2:22
خصوصی
کاکل زری یا ناز پری
12 آذر 91 13:49
odgdخیلی خندیدممممممم از دست تو گل پسررررررر

میبینی خاله جون چه شیطون بلایی شده

مامان محمد فرهام
12 آذر 91 15:15
سلام میشه به این ادرس بریدو یه رای به محمدفرهام جون بدین توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده کد
0012 ممنون رای گیری تا 5 شنبه ادامه داره ممنو از لطفتونhttp://ninimod.niniweblog.com/


حتمادوست عزیز

مامان ساجده
12 آذر 91 16:48
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر
کد عکس 0026
در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد
http://ninimod.niniweblog.com
تا پنج شنبه مهلت داره



حتمادوست عزیز امافقط میتونم یکبار رای بدم چون قول رای دیگه رو به دوست دیگمون ادم.موفق باشید

مامان کوثری
12 آذر 91 17:13
عزیزم تو قسمت نظر ها اسم و کد کوچولوت رو بنویس


ممنونم
الهه مامان یسنا
13 آذر 91 10:42
ای جون چه حسادتی کرده فدای تو آرین

خاله جونی مامانم گفته حسادت کار بدیه میخوام دیگه نی نی رو اذیت نکنم وهرچی خواست بهش بدم البته اونم باید اجازه بگیره ها.

مامان شایان
13 آذر 91 13:38
عزیزم جه بلوز خوشگلی داری

ممنون خاله جون قابل شمارونداره.

مامان محمد فرهام
13 آذر 91 22:52

چه عکس های خوشملی انداختی
واقعا که پسر نازی داری ببوسش

خواهش میکنم عزیزم شماهم محمدفرهام نازنین روببوس

مامان آیدین
14 آذر 91 1:36
اینم که مثل دوستش آیدینه تا یه عروسک میبینه میخواد باهاش کشتی بگیره فدای کشتیگیرمون بشم من حق داری عزیزم کی جرات کرده به وسایل و عزیز جون قندعسلمون دست بزنه؟؟

میبینی مامان آیدین جونم این رفتارش کمی نگرانم هم کرده.دوست دارم آرین پسرمهربون وبخشنده ای باشه البته تو مهربونیش شکی نیست یه دوست مشاورمیگفت این رفتار طبیعیه ققط ما بزرگترها باید با چگونگی برخورد درست نذاریم حس حسادت پرورش پیداکنه.

مامان آیدین
15 آذر 91 1:56
ماشاالله پسر به این مهربونی کی دیده عزیزم آره حق با شماست این رفتار طبیعیه هنوز از حسادت چیزی نمیفهمن فدای مهربونیهاش نفسم بووووووووس

ممنون عزیزم لطف دارین شما.روی ماه آیدین نازنینم رو ببوسین

زيبا
15 آذر 91 11:12
سلام آتليه بردي گل پسر رو ؟
من چند روز پيش زنگيدم هماهنگ كنم ببرم ديدم بابا چه افاده هايي !! كلي شرط و شروط و كلاس هر چي رو قبول ميكردم يه شرط ديگه ميذاشت گفتم خانوم ما مشتري ايم چه سخت ميگيري گفت دوست نداري نيا منم از خيرش گذشتم گفتم براي شما مشتري زياده براي ما هم آتليه زياده حالا موندم كجا ببرمش

ممنون به یادمی.هنوزنبردمش دوست عزیزم.برای تولدیک سالگیش میخوام.زودترتحقیق کردم تا2ماه دیگه.چه افاده ها حالا خوبه زیاد خبرایی هم نبود رفتم سایتش .راستش زیاد خوشم نیومداز کاراش




مامان فرانک
15 آذر 91 16:05
قربون اون احساس قشنگت بشم من که اینقدر خوب همه چیز و درک میکنی این کارارو نکن مجبور میشم بخورمت

ممنون خاله جونم .خیلی ماهی خاله جونی دوست دارم که اینقدر زیبا به همه چیز نگاه میکنی.بووووووس برای خاله خوبم وداداشی ارشیا جونم

زيبا
16 آذر 91 12:49
سلام آره زويا هم كاراش بيست نيست مثلا كاج يا سها خوبند ولي تهرانند تا اونجا برم آرشان هم گرسنه ميشه هم خسته عكسهاش خراب ميشه
فلور آتليه كودك داره؟ منظورم دكوره آخه اگر دكور نداشته باشه زمينه پشتش رو با فتوشاب كار ميكنه عكس مصنوعي ميشه جاي خوب پيدا كردي منم خبر بده

بایدبرم از نزدیک ببینم .حتما خبرت میکنم دوستم.تهران هم سها رو دیدم کاراش خوبه .کاملا موافقم برای ما از اینجا بچه ببریم زیادعاقلانه نیست.اذیت میشن طفلکی ها.




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد