شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

بقچه عشق

یه اتفاق بد درانتها شیرین

1391/9/17 17:49
350 بازدید
اشتراک گذاری

روز ١٤آذرماه بود.ازروز قبلش مامانی سرماخورده بود وحسابی حال نداربود.یه ماسک هم ازصبح تاشب زده بودم خدای ناکرده گل پسرم سرما نخوره.بغیر از این هم خیلی مدارا میکنم الان هم هنوز ماسک میزنم.سعی میکنم کمتر بغلت کنم. هوای خونه رومرتب تهویه میکنم واسفندمیریزم.بخور هم روشنه.سوپ وشلغم وغذای آب پز هم به باره.

خلاصه باوجود کسالت مامان عصر اونروز متوجه شدم کمی سر گل پسرم هم داغه.چون قبلا هم قبل ازدندون در آوردن سابقش رو داشتی زیاد نگران نشدم اما مرتب دماسنج میگذاشتم ودمای بدنت رو اندازه میگرفتم.داغی سرت بعدیک ساعت برطرف شدوسرحال شدی.اما ساعت حدود١٠شب دیدم کسل وبیحوصله ای فکرکردم خوابت گرفته تعجب کردم همیشه زود بخوابی ١٢شب میشه.بغلت کردم ومتوجه شدم کل بدنت شدیدا بیسابقه داغ شده.خیلی نگران شدم دمای بدنت ٨/٣٨بودواین رقم جز در زمان های واکسیناسیونت بیسابقه بود.سریع قطره استامینوفن بهت دادم وپاشویت کردم.بعدنیم ساعت حرارت بدنت اومد پایین.اما مامانی شب تاصبح رونخوابید ودایما حرارت بدنت رو چک میکردم.ساعت ٤صبح هم یه دوره تب کردی ودوباره اومد پایین.هریک ساعت بیدارمیشدی وگریه میکردی.تصمیم داشتم صبح ببرمت پیش دکترخودت.اما خداروشکر صبح که بیدارشدی سرحال وشاداب بودی انگار نه انگار توبودی که دیشب اینقدربی تابی میکردی.خواستم دندونت روچک کنم طبق معمول نذاشتی وبعداز ظهر اونروزدستم رو تمییز شستم وداخل دهانت رو چک کردم دیدم بلههههه مروارید بالایی پسر نازم یه کوچولو زده بیرون.ولثه کناری هم حسابی ورم کرده.

خداروشکر به خیر گذشت.اما مامانی که طاقت یه ذره هم ناراحتی تورو نداره حسابی غصه خورد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه
17 آذر 91 18:49
به سلامتی عزیز دلم.@};

فرزانه
18 آذر 91 7:30
سلام خوبی دندون آقا پسر مبارک باشه انشالله
که دیگه تب نکنه وشما هم زود خوب بشین ورفع کسالت بشه آرین جون میبوسمت.

ممنونم فرزانه جون.انشاالله. خودت خوب میدونی چقدربرای مادر سخته این کوچولوها حتی یه کوچولو مریض بشن شما هم روی ماه آرین مهرخوشگل رو ببوس










niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد