شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

بقچه عشق

مروارید دوم آرین خان

1391/8/23 13:52
403 بازدید
اشتراک گذاری

امروز متوجه شدم مروارید دوم آرین طلا عشق مامانش ونفس باباییش جوونه زده.

             مبارکت باشه عزیز دل مامان 

                    تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

         تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول     تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول     تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  

الهی مامان فدات بشه نمیدونی این روزا چقدر غصه ات رو میخورم .بخاطر دندون در آوردن خیلی کم غذا میخوری وبیحوصله وکلافه ای.لاغرترم شدی.وقتی بیقراری های زمان خوابت رومیبینم وتکرار اون در طول شب بغض گلومو فرو میدم وبه خدا چشم میدوزم واز خالق مهربونمون میخوام بهت کمک کنه تا این مراحل رو راحتتر سپری کنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دایی محمد
23 آبان 91 21:01
دندون جدید مباااااااااااااارک
مامان محمد فرهام
24 آبان 91 15:03
سلام عزیزم من هم کرجی هستم
شما رو بی اجازه لینک کردیم میشه ما رولینک کنید


ممنون به ما سر زدین.خوشحالم همشهری هستیم.شماهم با افتخار لینک شدین.
عمه
24 آبان 91 18:13
عسل عمه مبارکت باشه. به سلامتی گل ناز من


X
خاله فرانک
24 آبان 91 18:36
فدای اون مرواریدات بشه خاله: مبارکت باشه

X


خاله فرانک
24 آبان 91 18:38


مرسی خاله جون ارشیاداداشی رو از طرف من بوس بوس کن

نگین
25 آبان 91 11:07
اااااااااااااااااااا فدات بشم من شاهزاده آرین مبارکت باشه عسلکم


*:مرسی خاله جونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد