شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

بقچه عشق

دوست خوبم آرین مهر.

1393/3/13 10:03
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرین نازنینم

پسرم...دوستان خوب گنجینه اند وبسیار ارزشمند.قدر دوستان خوب خودت رو همیشه بدون.

به لطف نی نی وبلاگ صاحب دوستان ارزشمندی شده ایم که همگیشون برامون عزیز وقابل احترامند..

بخاطر داشتن این نعمت خدایی پروردگار رو شاکریم که همیشه با ماست..وبهترین ها رو پیش رویمان قرار میدهد.

خداوندا ممنونتیم.

از جمله دوستان پسرم آرین مهر عزیز میباشدکه لازم میدونم از مامان مهربونش فرزانه جون هم یاد کنم

این پست رو اختصاص دادم به قدر دانی از مهر ومحبت این دوستان مهربون و با وفا.براشون بهترین ها رو آرزومندیم.هرچند جبران مهرو محبتشان را نخواهد کرد...

خدایا ممنون از داشتن دوستان با صفایی که بهمون دادی...دوستانی که در تمام شرایط و لحظه ها از فاصله هاییی دور همیشه جویای حالمون هستند...تبلور معنی دوست خوب رو در وجودشون بخوبی میبینی...نیازی به نگاه عمیق نیست...تا بدانی...گوشه جشمی کافیست ...

فرزانه جان و آرین مهر عزیز 

ممنون

دوستون داریم.

این عکس رو فرزانه عزیزم مادر آرین مهر گل برامون درست کرده وفرستاده...عشق صفا و مهربونی مقیاسی نداره تا اعداد مادی شمرده بشن...ممنون دوستان مهربان و مملو از عشقمان...دوستتون داریم 

اینم عکس دیگه ای از هنرمندی دوست خوبم فرزانه که با عشق و خلوص دل برامون درست کرده

آرین مهر عزیزم ..

.قدر قلب پاک ومهربون مادر صبور و لبریز از عشقت را بدان...سرمایه ای که در دل دارد عشق بی منت و دوستی پاک میباشد...که سرمایه ای بس ارزنده است...

و

تو

پسرعزیزم آرین گل مادربدان 

به خودم میبالم که دارای این دوستان ارزنده هستیم..

خدا حافطشان باشد

همیشه قدر دوستان خوبت را بدان...که گوهرند

امید دوستی هامان تا ابد پایدار .

پسندها (4)

نظرات (1)

فرزانه مامان آرین مهر
16 خرداد 93 12:25
سلام فرزانه جون مهربونم شرمندم کردی تو هم که اشک منو در آوردی قربونت برم منم دوستت دارم گلم هم تورو هم آرین عزیزم رو الهی قربونش برم از روزی که برام صداش روفرستادی که یه توپ دارم رو میخونه هر روز صداشو میگذارمو گوش میدم قربونش برم خیلی دوستش دارم وقتی صداشو شنیدم گفتم ای دل غافل من به آرین مهر تاحالا شعر یاد ندادم منم یه توپ دارم رو یادش دادم فرزانه خودت ومعجزه کوچولوت رو میبوسم وخیلی دوستتون دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد