شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

بقچه عشق

روز معلم مبارک

1393/2/17 12:54
323 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فرزانه وآرین   این روز  رو به تمامی معلمان ایران زمین از جمله اساتید ومعلمان محترم خودم وهمچنین مادر وپدر بزرگوارم (مادر بزرگ وپدر بزرگ گرامی  آرین)تبریک عرض میکنند.دست این بزرگان را میبوسیم وبرایشان سلامت روز افزون از خداوند خواستاریم.

روزتان مبارک باد

12.2.1393جشن

 محبتمحبتمحبت

در همین فرصت از طرف آرین عزیزم روز جهانی ماما(دوروز بعد از روز معلم15.2.1393) رو هم به دلسوزان وزحمتکشان این قشر از جامعه پزشکی کشورمون تبریک عرض میکنیم.

مختصر..فقط... برای خودم..

 در این روز  برای مراسمی که  بدین منظور  در سالن میلاد کرج از طرف نظام پزشکی برگزار میشد دعوت بودم وفرصتی میشد تا دوستان وهمکارانم رو بعد سالها ملاقات کنم امامتاسفانه این فرصت دست نداد ونتونستم  در اون زمان در مراسم شرکت کنم.چون پسرم اینروز ها خیلی بهم وابسته شده... .حتی نمیتونستم نزد مادر بزرگ های عزیز  برای مدتی چند ساعته بذارمت وبه مراسم برسم.

با اینکه خیلی دوست داشتم اونروز در جمع  دوستان وهم کلاسی های دوره دانشجوییم باشم اما تو و راحتی تو برام از هر چی تو دنیا مهمتره پسرم...منتی هم نیست عمر مادر وطیفه ایست وبسبوس

خیلی دوستت دارم پسرم...همین وبس...

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان عالمه
17 اردیبهشت 93 15:44
مبااااااااااااارکه.پیش ما هم بیا
فرزانه مامان آرین مهر
18 اردیبهشت 93 0:13
سلام منم روز معام رو به پدر ومادرتون تبریک میگم . روز ماما رو هم بخودتون تبریک میگم خانم دکتر
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
فرزانه جان از لطف ومحبتت بهم سپاسگزارم دوست عزیزم.همیشه منو شرمنده محبت هات میکنی.روی ماه آرین مهر عزیزم رو ببوس هم نامم
سیدمهدی
1 خرداد 93 5:40
وااااااا زحمت کشیدی .خب همه میدونن پسرت رو دوست داری دیگهدشمنی ها میمونه برای عروس بینواشوخی کردم پسر فوق العاده ماهی داری از طرف من حتما ببوسش
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
ممنون دوست عزیزم از اینکه بهمون سرزدین ...حرفتون کاملا درسته دوست خوبم...عشق مادر به فرزندش منتی نیست بلکه وظیفه ایست بدون هیچ چشم داشت وتوقع.. اما متوجه منظورتون در اینجا نشدم راستش بهرحال بازم ممنون اومدین پیشمون بازم بیاین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد