شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

بقچه عشق

آرین عشق نماز

1392/8/13 10:28
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته پاک خوبی ها

امروز در نظر دارم چند تا عکس از نماز خوندن شما بذارم.

با افتخارباید بگم گلپسرم علاقه زیادی به نماز خوندن داره که من رو خیلی تحت تاثیر قرار میده ودر واقع خجالت میکشم که گاهی کاهلی وسستی میکنم در انجام این فریضه الهی.خجالت

از جدودیکسالگی متوجه علاقه شماوتقلید نماز خوندنت از بزرگترهاشدیم که در پست های مربوط به اون زمان عکس هاش رو گذاشتم اما الان دیگه پسر 21ماهه من خیلی مسلط تر از قبلش حرکات خوندن نماز رو انجام میده.قلبماچبغلالبته همیشه برای خوندن نماز باید چادر روی سرش بندازه وزمانیکه بابا یا بابا عباس نماز بخونند با اعتراض شما مواجه میشن وبراشون چادر میبری.گاهی هم روسری یا شال کفایت میکنه بالاخره باید چیزی روی سرت بندازی که شبیه من یا مامان ایران یا مامان جونت بشی...توضیحات ما در این خصوص هم فعلا تاثیری نداره ..خوب کاملا واضحه

آخه چطوری میشه به یه پسر کوچولو که هنوز 2سالش هم نشده تفاوت زن ومرد رو گفت.نیشخند

چندتا عکس که حدود یکماه پیش خونه مامان ایران جون ازت گرفتم وتوی گوشیبم بودرو بالاخره ریختم توی کامپیوتر وبرات میذارم ببین و واقعا لذت ببر

آرین خاندر حال باز کردن جانماز

وتوضیح اینکه

 چون مامان ایران پادرد دارند باید حتما پشت میز وروی صندلی نماز بخونند واونشب هم شمابمحض اینکه مامان ایران شروع کردند به خوندن نماز رفتی از اتاقیکی از  چادر مامان بزرگ رو آوردی وسریع  اومدی کنارشون وخواستی دقیقا مثه ایشون نماز بخونی.هرچی بهت گفتیم مهر رو روی زمین نذاشتی...کلی از دستت خندیدیم وروجک یه کلامی مامان..وقتی بخوای کاری انجام بدی اصلا به دیگران اجازه نمیدی کمکت کنند وفقط فقط خودت باید انجام بدی مثلااگه حتی گوشه جانماز رو برات بکشیم که مثلا صاف بشه کلی ناراحت میشی وگریه میکنیاز خود راضی.قربونت برم من

 

 

عزیزترین مادر با اینکه نمازت اصول وترتیب وحتی ذکر صحیح نداره اما چهره زیبا ومعصومانه ات بقدری زیباتر ودلرباتر میشه که همچنان فقط چهره تورا تماشا میکنم.کل حرکاتت برای خوندن نماز شاید2دقیقه هم طول نمیکشه اما همین زمان کم من رو میخکوب چهره فوق العادت هنگام نمازمیکنه وآرزو میکنم که کاشک لحطه ای دیگر ادامه داشت تا بیشتر در این حالت ببینمت..انشاالله نور ایمان در قلبت همیشه پایدار باشه وهرگزخدا رو در لحطه لحطه های زندگیت فراموش نکنی ....به خدای بزرگی که همیشه نگهدارت هست میسپارمت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرزانه مامان آرین مهر
13 آبان 92 22:54
عزیزم الهی قربونش برم آرین جون نمازت قبول التماس دعا خاله جون
فرزانه جون دقیقا این عکسها که گذاشتین واین کارهایی که از آرین جون گذاشتین رو کپیشو پسرما انجام میده با چادر نماز میخونه وچون مادرجونش پاش درد میکنه ونشسته میخونه پسر ما هم تقلید میکنه .


قربون آرین مهر خوشگلم برم عشق خاله است این پسر به خدا.خدا نگهدارشون باشه الهی...
مامان امیرعلی
14 آبان 92 23:57
قبول باشه خاله جون بوس بوس بوس
امیرعلی هم با چادر نماز میخونه هروقت میریم مسجد باید یه چادر هم واسه حاج آقا برداریم


قربون این حاج آقا کوچولو برم من.امیر علی جون زیر لب حالت ذکر گفتن هم انجام میده مامانی؟؟؟آرین که همچی زیرلب میخونه فکر میکنی راستی راستی داره ذکر میخونه
مامان امیرعلی
15 آبان 92 13:19
آره چه جورم اون لحظه فقط قربون صدقه ش میرم[

ایییییییییییییییییییییی جونمممممممممممممممممم منمممممممممممممممم قربوووووووووووووووونش برررررررررررم...وای دوست جونی چقدر این وروجک ها خوردنی شدن هزار ما شاالله


الان لب تاپ رو میزه ومنم دارم بادمجون سرخ میکنموهر از گاهی سرک به وب میزنم.آرین هم یه ساعتیه خونه مامان جونشه.ممنون عزیزم که نطر میذاری نمیدونی چقدر خوشحال میشم وقوت قلب میگیزرم هر وقت وب رو باز میکنم وبیام سراغ نطرات ذوق ذده میشم.ممنوووووووووون
مامان ارشیا
15 آبان 92 22:40
قربونت بشم الهی با اون نماز قشنگی که میخونی تو هم مثل ارشیا دعا میکنی برای همه ارشیا که دعاش این مدلی خدای عمه ...خدای مامانم ... خدای بابابزرگم.... خدای دایی....خدای خاله ....و ...... فقط همین دو کلمه رو میگی این تمام نماز و دعاش


آره خاله جون دعا میکنم فقط میگم الله وبعدش زیر لب زمزمه میکنم خودمم هم نمیدونم چی میگم والا.آخه مامانم هم اینطوری نماز میخونه دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد