شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

بقچه عشق

کمال بلوغ

1392/8/12 18:57
408 بازدید
اشتراک گذاری

ا

پسرعزیزم همونطور که توی زندگی مون آدم های مهربون ودوستداشتنی وجود دارند متاسفانه باید قبول کرد که در مقابل یکسری انسانها هم هستندکه نامهربانند...همیشه سعی کن اول اونها رو از بقیه تشخیص بدی (گاهی خیلی سخته اما شدنیست)  وبعد به احترام عقده ها وکمبودهای شخصیتی اینگونه افراد ازشون بگذری ...براشون دعا کنی وتا میتوانی از آنها دوری...اگر هم به گونه ایست که نمیتونی ازشون دوری کنی در مقابلشون سکوت کن نه به خاطر رضایتت از رفتارشون بلکه ازبیتفاوت بودنت نسبت به اونها...تا بتونی رشد کنی ..تکامل یابی...رهاشوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا ناز پریییی
12 آبان 92 19:12
سلام عزیزممممم خوبین ؟؟ حال نی نی خوبه؟ خیلی دلم براتون تنگ شده بود مرسی که همیشه من و همراهی میکنین ممنونم محتاج دعاتونم مثل همیشه بوسسسسس


خواهش میکنم دوست عزیزم منم بی صبرانه منتطر دیدن روی ماه آقا آرتین نازنیمون هستم
کاکل زری یا ناز پریییی
13 آبان 92 9:54
خصوصیییییی
فرزانه مامان آرین مهر
13 آبان 92 22:51
دقیقا تموم حرفاتون درست بود منم موافقم


الهی قربوون تو فرزانه مهربونم برم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد