شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

بقچه عشق

پدر عزیزم تبریک

1392/8/12 18:14
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ام

امروز میخوام خبر خوبی رو برات بنویسم که اوایل تابستان امسال متوجهش شدیم وخوشحالمون کرد.البته مامان با تاخیر اونو میذاره.زین جهت شرمنده ام.

اما اون خبر خوب اینه که بابا جون مقطع کارشناسی ارشد دررشته مورد علاقه اش قبول شده از اون مهمتر که در مقطع کارشناسی هم با معدل بالا وبه عنوان دانشجوی ممتاز شناخته شده.

پسر عزیزم از اینکه این خبر شادکه بیشتر مختص باباییه رو اینجا برایت ثبت کردم نمیخوام فکر کنی صرفا قصد دارم توجهت رو به امور تحصیلی بدهم هرچند این مهم هم برایم کم اهمیت نیست امااصلا اصراری ندارم که حتما مدارک بالای تحصیلی کسب کنی تا باعث افتخار شوی (خودت میدونی که هزاران لیسانس وفوق ولیسانس ودکتر ازتعلیم مادر بزرگ وپدر بزرگ شما به جامعه وارد شدند همینطورپدر ومادرشما هم تحصیلات عالی دارند..

پس مطمئن باش این قضیه فخر فروشی کردن با تحصیلات ومدارک که متاسفانه اینروزها خیلی میبینم...... در نظرمن هیچه وبی اهمیت ...واقعا جایگاهی نداره اگر هم الان بهش اشاره ای داشتم فقط برای اینه که فکرت رو به این مهم سوق بدهم

بدونی فقط بدونی آرزومه ....

آرزومه که مثه پدر ت پشتکار وجدیت بینطیری در تمام امور زندگی رو داشته باشی.این برای من از هر چیزی مهمتر ه عزیزم.آرزو دارم در هر زمینه ای که به اون علاقه مندی با جدیت وپشتکار به مدارج بالا راه یابی.

پدرت یه مرد نمونه ...یه پدر نمونه....ویه پشتوانه بینطیر برای توست .دوست دارم پسرم هم مانند پدرش مرد باشد به معنای واقعی کلمه.انسان باشد به معنای واقعی...

 پدر شما بدون گذروندن تحصیلات عالیه هم مرد رویاهای مادر بود چون انسان بود و قابل افتخار.... لازم نیست که به تمام مواردوجزییات اشاره کنم...خودت تمام اینها را وقتی بزرگ شدی درک خواهی کرد .

عسلکم علاوه بر خیلی مشکلات دیگه که بخاطر ذیق وقت نمیشه اینجاعنوان کردباید بگم تحصیل کردن در شرایط پدرشما خیلیییی سخت تر از اونی بود که فکرش رو بشه کرداما هیچ مشکلی باعث نشد خللی درپشتکار ایشون برای رسیدن به ا هدافش ایجاد بشه.ویک تنه وخستگی ناپذیر به راهش ادامه دادبه عنوان مثال میتونم یه مورد خیلی کوچیک در این خصوص رو بهش اشاره کنم

یادمه زمانیکه شما بدنیا میومدی 14دیماه  1390یعنی روز بدنیا آمدن فرزندش وروز اضطراب ها ونگرانی ها ی پدرانه...روزی که بعد ١٠سال پدر میشد...دقیقاروز قبل وفردای اونروز  بابایی دوتا امتحان پایان ترم داشت.اونم دروس خیلی سنگین ....اما این باعث نشد نه از مسئولیت پدری وهمسری خودش بزنه (ایشون اونروز در بیمارستان وکنار من بود مثه همیشه )ونه مسئولیت دانشجویی وامتحانش هم بخوبی داد.ونتیجه هم که الان گفتم...

از طرف خودم وآرینم این شایستگی به حق رو به کاظم عزیز خودم تبریک میگم وبراش بهترین ها را آرزومندم.میدونم که بابایی در تمام بحران های زندگی مقتدر وبا ذکاوت عمل کرده وخواهد کردوهمیشه بهش افتخار میکنم امیدوارم پسری شایسته تحویل جامعه بدهم که مانند پدرش نمونه باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

کاکل زری یا ناز پریییی
12 آبان 92 19:15
وایییییییییی تبریکککککککککککک خیلی تبریک به خاطر این همه پشت کار و تلاش و مسئولیتی که به خوبی اط پسش برامدن بابایی واقعا خسته نباشییییییییی انشاالله ارین جون در اینده با موفقیت هاش همه خستگی هارو از تن بابا و مامانش دور میکنههههههه ای جونم .مامانی مطمئن باش ارین با داشتن این مادرو پدر شمارو به همه ارزو هاتون میرسونه عزیزممممممم




ممنونم هانی جان لطف دارین دوست خوبمخواهش میکنم با دل پاکت تو دوران بارداریت برای آرین من هم دعا کنی


قالبهای کودکانه مادام
12 آبان 92 21:48
سلام عزیزم... شما رو دعوت میکنم به سایت کوچولوی ما برای دیدن قالبهای جدید کودک همراه با یه عالمه ابزار..لوگو..آیکن..صفحه ورودی..بالابر.. منتظر حضورتونم
فرزانه مامان آرین مهر
13 آبان 92 22:50
سلام فرزانه جون تبریک میگم به همسر محترمتون انشالله که خدا حفظشون کنه .چقدر خوب برای آرین جون از باباش حرف زدین .اینم یک نمونه از کارهای خوب مامان نمونه .انشالله دو سال دیگه خبر قبولی آقای پدر رو توی دکترا بدین


فرزانه جون ممنون از لطف ومحبتت دوست خوبم.منو شرمنده نکنید خدا کنه اینطور باشه که شما میگین..مادر نمونه کوجا؟؟؟؟ومن کوجاخواهر جان؟؟؟باز هم بابت توجه ومحبتتون ممنونم
مامان امیرعلی
14 آبان 92 23:54
تبریک میگم عزیزم خوش به حال آرین جون که یه الگوی خوب و شایسته داره


قربونت برم.به حق که همینطوره.ممنون دوست خوب ومهربونم.
مامان ارشیا
15 آبان 92 22:44
تبریک تبریک تبریک به بابا کاظم مهربون امیدوارم در همه مراحل زندگیتون موفق و شاد و سلامت باشین فرزانه جونآرین عزیز قدر این پدر و مادر عزیز و مهربون باید بدونی .....


لطف دارین فرانک جونم.ممنون از دعای خوبتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد