شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

بقچه عشق

مادرانه

1393/10/18 15:51
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مهربانم :

دوست دارم بدانی:

همیشه چنگیدن خوب نیست!

من همیشه جنگیده ام تا شاید بتوانم چیزی را عوض کنم...

همیشه جنگیده ام برای چیزهایی که پیش وجدان خودم سربلند باشم!

اما اینروزها ...خوب فهمیده ام که با آدم های کوته نظر ...آدم های حسود...نباید جنگید!

این روزها فهمیده ام برای اثبات دوست داشتن نباید جنگید!

برای بدست آوردن دل آدم ها نباید جنگید!

برای اصلاح دل کسیکه کینه ورزی میکند نباید جنگید!برای اثبات خوب بودن حتی نباید جنگید!

بعضی چیزها وقتی با جنگیدن به دست میایند بی ارزش میشوند!

این روزها نسخه فاصله گرفتن را میپیچم برای هر کسی که رنجم میدهد!

برای کسیکه با حسادت های بچه گانه اش آرامشم را بهم میریزد!

از آدم هاییکه زیاد دروغ می گویند فاصله میگیرم!

از آدم هاییکه زیاد ظلم میکنند فاصله میگیرم!

از آدم هاییکه حرمت دل دیگران را نگه نمیدارندفاصله میگیرم!

از آدم هاییکه وقتی میبینمشان گویی وارد میدان جنگی شده ام و هر آن باید گارد دفاعی بگیرم تا بلایی از سر کینه ها و عقده های فرو خورده اشان بر سرم فرو نیاورندفاصله میگیرم!

 

...

با حقارت بعضی دل ها نباید جنگید...باید نادیدشان گرفت....

و

گذشت...

همین...

میبخشمشان.....

نه بخاطر اینکه مستحق بخششند...

نه....

تنها بخاطر اینکه خودم مستحق آرامشم....

والسلام

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

یک پیشنهاد ویژه و بیاد ماندنی برای شما
18 دی 93 18:09
دوسـت عـزیـز و گــرامـی ســلااااام دوست داری با خرید یک ساعت رولکس یک عینک ویفری شفاف را به رایگان دریافت کنی درسته ؟؟ ...شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفيف ويژه دعــوت مي کنــم با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما دوست گرامی...
مامان فاطمه
22 دی 93 15:00
براتون ارامش ارزو دارم
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
ممنون دوست عزیزم .همچنین
محمد
24 دی 93 11:04
سلام به ما هم سر بزن. با مطلب جدید "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم. منتظرم.
آیسان ، ترانه
17 بهمن 93 14:52
سلام ببخشید من لینکتون کردم شماهم دوست داشتید لینک کنید خداحافظ
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
سلام دوست عزیز با کمال افتخار لینک شدین
هنرمند
18 بهمن 93 9:52
سلام و درود مطالب بسیار زیبایی داری دست مریزاد با افتخار منتظر حضور سبزتون هستم
مامان پارسا
4 اسفند 93 9:11
خیلی قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد