شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

بقچه عشق

نظرات (3)

فرزانه مامان آرین مهر
2 شهریور 92 11:42
سلام فرزانه جون انشالله که خدا همیشه سرمایه زندگیتون آرین جون رو حفظ کنه میبوسمش


سلام دوست خوب ومهربونم.انشاالله تمامی این سرمایه های ارزنده زندگی وجامعه در پناه حق سلامت باشند
زيبا
3 شهریور 92 1:04
مامان آرين جون من چون پسرم اينجوري بود تو نت خيلي دنبال راه حل گشتم ولي حالا فهميدم طبيعيه در واقع درستش اينه كه بچه ها غريبي كنند اصلا غريبي مال بچه هاست فكرشو بكن بچه غريبي نكنه هر كي از راه رسيد بره بغلش به جرات ميگم هيچ مادري اينو نميپسنده تو يه مقاله خوندم رشد اجتماعي از 3 سال به بعد آغاز ميشه اگر اونموقع هم اينجوري بود ميشه ناراحتي روحي و اجتماع گريزي اينوبدون اگر آرين جون بغل غريبه ها نرفت و ازشون دوري كرد يعني تربيتش درست بوده والله ما بزرگترا هم تو يه جمع غريب ميريم يه كم طول ميكشه تا انس بگيريم اونا كه كوچولويند و هنوز هزار تا ناشناخته براشون وجود داره اينا رو اينجا هم گفتم كه حتما ببيني شايد تو پرسش پاسخ نبيني

زیبا جان ممنونم عزیزم.کاملا با شما موافقم اما همه اینطور فکر نمیکنند متاسفانه اینروزها همه علامه دهر شدند وصاحب نظر اونم کاشکی وقتی نظرشون رو تحمیل میکنند قدرت وپذیرش شنیدن حرف طرف مقابل رو هم داشته باشند اما تجربه نشون داده بحث یا عده ای بیفایدست باید سکوت کرد وکار خودمون رو انجام بدیم.فقط دوست دارم بدونند منم مادرم .علامه هم نیستم خیلی موارد رو تازه تجربه میکنم وفرصت میخام تا در موردش اطلاع کسب کنم اما این اجازه که داده نمیشه هیچ تازه با اطلاعات غلط ومصرانه من مادر رو دچار سردرگمی وشاید هم در لحظه نگرانی میکنند متاسفانه

فرزانه مامان آرین مهر
3 شهریور 92 9:34
سلام بابت کامنتتون ممنون وقتی خواستم جواب بدم دیدم نیست فهمیدم که اینم حذف شده گفتم بهتون بگم که کامنتتون رو خوندم .نیستید کم پیدایین آرین جون خوبه میبوسمش .پس طرز درست کردن فرنی رو بهمون نگفتید اگه چیزهای خوشمزه دیگه هم بلدید یادمون بدید




فرزانه جون دستورش رو گذاشتم در همون پست فرنی ودر جواب کامنتتون.تازه دیروز گذاشتم شرمنده دیر شد.بخدا اینروزها واقعا وقت کم میارم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد