شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

بقچه عشق

اولین قدم های عزیز پسر

1391/11/7 2:23
355 بازدید
اشتراک گذاری

                                  شکر وسپاس خداوند بزرگ را

من وبابایی ساعاتی پیش شاهد زیباترین لحظات زندگیمون بودیم که ما را غرق شادی وسرور کرد .

ممنونم عزیزترینم خوشگلترینمکه مسبب این شادی تو بودی.

نمیدونی مامانی وبابایی چقدر خوشحال وذوق زده شدند.واز طرفی خود گل پسر هم با ذوق کردن وجیغ زدن از این حرکت جدیدش حسابی استقبال کرد.

لحظاتی پیش  آقا پسر گلمون ....میوه عشقمون .......آقا آرین عزیزمون جلوی چشمامون 4قدمی مستقل قدم برداشت.

پسرم الان 12 ماه و20روزه هستی.10روز دیگه یکسال ویک ماهه میشی.

   

این شادی برتو پسر مهربونم مبارک باد..........گام هایت بلند واستوار باد ای گل زیبای عشق

ممنونیم عزیزترینمان که با اون پاهای کوچولو امروزمان را به بهترین  وبزرگترین روز زندگیمان تبدیل کردی.  

چند بار دیگه با شور وشوق فراوان این حرکت رو باهم تمرین کردیم وپسر نازنینم خیلی از این کارخوشت اومده بوداما فعلا دیگه بیشتر ازهمون  4 یا 5قدم  مستقلا راه نمیری .خیلی با شتاب قدم برمیداری وکمی هم ترس از افتادن داری که باعث میشه  قدم آخر که  مونده به ما برسی خودت رو پرت کنی تو بغلمون. خدا روشکر این خودش خیلی عالیه وپیشرفت خوبیه.زیاد خستت نکردیم واجازه میدیم هروقت تمایل داشتی اونو تکرار کنی.مهم اصل کارش بود که اونم امروز با موفقیت انجام دادی .آفرین به پسر قوی مامان.من وبابایی هر روز بیشتر از دیروز عاشقت میشیم.

 

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرزانه
7 بهمن 91 15:03
عزیزم فدای اون قدمهای نازت گل پسر

ممنونم خاله جون.فرزانه جون خیلی کیف کردم آرین منم اولین قدم هاش رو برداشت.شما منو درک میکنید مطمئنم.

فائزه_مامان مهدیار
7 بهمن 91 16:32
مبارک باشه آرین جان
به کام مادرانه ت این شیرینی مامانی خوشحال

ممنونم انشاالله قسمت گل پسر شما این چنین روزی مامانی جون

خاله فرانک
7 بهمن 91 16:45
دلم میخواد من اولین کسی باشم که بابت ابن قدمهای ناز و کوچولو بهت تبریک بگم عزیز دل خاله......

ممنون خاله جون .فکر کنم موفق شدین اولین باشین.

نگین
8 بهمن 91 12:31
عشق منی تو خاله
آخ جون دیگه خودت باید بیای خونه مامان ایران با اون پاهای توپول کوچ مولوت بوس از پاهات



ممنونم خاله عروس خودم.بووس برای مهربونیات
عمه
11 بهمن 91 19:22
مبارکه عزیز دل عمه

ممنون عمه جونی .چرا اینقده کم پیدا شودی؟؟؟؟؟؟!!!!دلم تنگولیده واست عقشم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد