شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

بقچه عشق

در اومد از حموم گل سرسبد آقا آرین

1391/11/3 15:35
338 بازدید
اشتراک گذاری

آرین جان عزیز دل مامان از اینکه از اول نوزادی تا الان عاشق حموم رفتنی  کلی مامانی ذوق میکنه.الان کافیه کسی تو خونمون بره حموم وشما خبردار بشی حتی اگه ساعتی قبلش خودتون حموم کرده باشین بیا وببین چه خبر میشه.؟؟؟؟؟؟!!!!!!4دست وپا میری دم در حموم و از در میگیری بلند میشی واینقدر به در میزنی تا در باز بشه اگرم خدای ناکرده باز نشه گریه واعتراض آقا آرین بلند میشه.

خوشگل پسر ....قند عسل ...خوبه عاشق پاکیزگی هستی اما اعتدال هم بد نیستاااااا.

پسر مهربونم از بدو تولد شما تا 3ماهگی مامان جون مهربون شما رو حموم میداد.الهی خدا حفظشون کنه .بااینکه مامانی به خاطر رشته تحصیلیش  در سایر کارهای مربوط به کودک  واحد دانشگاهی گذرونده اما به این معتقده که استفاده توام ازتجربه بزرگترها در هر زمینه کلی کمک کننده وموثره.از تو چه پنهون درمورد بچه خودم جرات نمیکردم ببرمت حموم.

این بود که مامان جون مهربون شما به خوبی در این دوران شما رو حمام میداد.یادمه اولین حمام دادن شما روز3تولدتون بود .

مامان جون با حوصله ودقت شما رو میشست (تازه میگفت این گل پسر پادشاهانه میره حموم واقعا پادشاه آرین باید بنامیمش.)چرا؟؟؟؟؟؟

خوب معلومه دیگه  چون  موقع حموم دادنتون یکنفر مسئول شستن شما بود ویکی مسئول سشوار وخشک کردن ویکی مسئول ماساژبا روغن بدن ولباس پوشاندن پسر پادشاه.

اوووووووووووه ببین چه کرده این  پادشاه آرین .......قربووووونت بره ماااااااادررررررر    عزیزترینم

مامان ایران هم میگفت خوب این گل بعد از چندسال انتظارتو خونمون اومده  بایدم همه کاراش پادشاهانه باشه دیگه.وهمه کلی میخندیدیم یادش بخیر چه زود گذشت.

اینم چند تا عکس از حموم کردن های پسر پادشاه من

البته اوایل که کوچولوتر بودی بیشتر از بعد حمام کردنتون و100البته بعداز خشک کردن ولباس پوشاندنتون عکس دارم آخه نوزاد بودین وهواسردو زمستونی.مبادا عشقم سرما بخوره....

مامان جون داره پشت گوش شما رو ماساژمیده(بعد حمام دادن وخشک کردن)

بعد از حمام روز 10تولد شما.چه آرامشیییییییییییییی!!!!!

خوابیدنت رو قربون.قبل از تحویل سال نو.

این عکس مربوط به5/5ماهگی شماست

اینجا7ماهه هستی

واینجا8ماهه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابای سونیا
4 بهمن 91 1:04
سلام
خیر من پزشک نیستم در زمینه گیاهان دارویی و طب سنتی فعالیت دارم


سپاسگزارم.امیدوارم موفق باشید.
خاله فرانک
4 بهمن 91 17:23
فدات بشم الهی خاله با اون حموم کردنت معلومه که شما شاهزاده ای عزیزمپادشاه خاله دلم برات تنگ شده میبوسمت


خاله جون منم روی ماه شما وداداشی جون رو میبوسم.
فرزانه
7 بهمن 91 15:02
عزیزم الهی خاله فداش بشه چه عکسهای قشنگی .من آرین مهر را خودم از ده روزگی بردم حموم .حموم کردن بچه ها خیلی کیف میده من که عاشق حموم کردن آرین مهرم فکر کنم شماهم همینطورید

آفرین به شما مامان زرنگ .فرزانه جون راستش من جراتش رو نداشتم خدا مادر شوهرم رو حفظ کنه خیلی بنده خدا کمکک کرد در این مورد.البته الان دیگه فقط خودم میبرمش حمام وخیلی هم دوست دارم کاملا موافقم باهات عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد