شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

بقچه عشق

29صفر

1391/10/22 23:56
324 بازدید
اشتراک گذاری

          شهادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) برشیعیان تسلیت باد

خورشید به سوگ مصطفی(ص) میگرید......

مهتاب به حال مجتبی(ع) میگرید..............

درمشهد دل چه کربلایی برپاست............

شیعه به شهادت رضا(ع)میگرید..............

امروز وقتی از تلویزیون نوحه سرایی پخش میشد گلپسر یه لحظه به تقلید از مامانی سینه زد.عاشقتم مامانی امیدوارم عشق به اهل بیت در قلبت محکم واستوار ریشه بدواند.امروز از حلیم نذری همسایمون کمی خوردی واستقبال کردی.جای  دوستان عزیزم خالی به خصوص فرزانه جون وآرین مهر عزیز .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ساناز
23 دی 91 2:29
سلام. شما میتونی لباسای نی نی تون رو که استفاده نمی کنی توی سایت ما بفروشی همینطور میتونی با کمترین قیمت کلی لباس قشتگ خرید کنی
برای اطلاعات بیشتر به من زنگ بزن۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹

حتما دوست خوبم اما برای خرید اگر لباس دست دوم باشه من تمایل ندارم برای پسرم خریدکنم

مامان شادی
23 دی 91 9:34
ایشالا همیشه در پناه خداوند و ائمه باشه گل پسری

سلام مامان شادی .ممنون به ماسرزدین واز دعای زیبای شما سپاسگزارم منم برای شما آنرا آرزومندم.

فرزانه
23 دی 91 17:20
سلام نوش جونتون چقدر ذوق کردم که اسم منو آرین مهر را توی مطالبتون نوشتید واقعا مرسی دوستتون دارم

فدات بشم واقعا یادتون کردم

کاکل زری یا نازپری
23 دی 91 18:24
اوخی عزاداریت قبول باشه عسیسممم

ممنون خاله جون همچنین

عمه
23 دی 91 21:15
قربونت برم عمه.
ماماني زينب
24 دی 91 3:27
سلام دوست من.

مشكي از تن به در آريد، ربيع آمده است
خم ابرو بگشاييد، ربيع آمده است
مژده‌اي ختم رسل داد كه آيد به بهشت
هر كه بر من خبر آرد كه ربيع آمده است
آعاز ماه ربيع الاول بر شما مبارك

راستي ما تو قسمت هميشه به يادتون هستيم وبلاگمون،‌اسم قشنگتون رو قرار داديم،‌شما هم اگه دوست داشتيد به يادمون باشيد.

ممنون باکمال افتخار دوست عزیز

خاله فرانک
26 دی 91 1:25
فدای اون دل پاک و مهربونت بشه خالهعااااااااااااااشقتتتتتتتتتتتتتتمممممممممممم



@}
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد