شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

بقچه عشق

تشکر از وبلاگ کودک من

1391/10/25 1:46
353 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز مامانی خیلی خوشحال شد.چرا؟؟؟؟؟؟

بخاطر اینکه سپیده جون (مدیر وبلاگ کودک من)لطف کردند وعکس های تولد شمارو در وبلاگشون گذاشتند تا عموم دوستان بتونند ببینندواگر لازم بود برای تولد کوچولوهاشون استفاده کنند.دست سپیده جون درد نکنه چون مامانی هم از وبلاگ ایشون وتولد نی نی های دوستان گلمون که در این وبلاگ بودبرای تولد شما کلی ایده گرفت.امیدوارم ما هم مثمر ثمر باشیم.

سپیده جون ممنونمتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی درسا
25 دی 91 3:06
دست شما هم درد نکنه که اجازه دادین عکسا رو همه ببینن ...... عکساش هم خوشگل بود بازم تولدش مبارک ....... ببوس این گل پسرو

ممنونم دوست خوبم شما لطف دارین.درسای نازنین رو ببوسین

زيبا
25 دی 91 13:38
سلام تولد آرين جون قشنگ بود بالاخره فكرت راحت شد ميتونم بپرسم چقدر طول كشيد تا همه چيز آماده بشه
و اينكه هزينه چاپ ليبل ها و گيفت هاو.... حدودا چقدر ميشه


ممنونم عزیزم آره خیالم که راحت شد اما هنوز یه مامان خسته میباشم ویه عالمه کار ههههه عزیزم من از6ماهگی آرین مشغولم(هرشب نیم ساعت) تا شب یلدا که تموم شدالبته خیلی شب ها هم نمیرسیدم واقعا. وچون کار فوتوشاپش با برادرم وچاپ اکثرشون با پرینتر خودم بود زیاد هزینه نداشت برام اما عکس های ریسه هرکدوم 1000تومن برام هزینه داشت وهمینطور کارت تشکر.زیبا جان برای آرشان جان باید از الان شروع کنی .تعداد میهمانها وتم تولدت رو مشخص کن اگه زنبوری میگیری رو من خساب کن از هر لحاظ که بتونم در خدمتم.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد