شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

بقچه عشق

تولد یکسالگی

1391/10/18 12:20
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

وان یکاد الذین کفرو لیزلقونک بالابصارهم لما سمعو ذکرویقولون انه لمجنو ن  وماهو الاذکرللعالمین

عزیزدل مامان یکسال از بهار روییدنت گذشت وچه سالی بود برای مامان وبابا.لحظه لحظه اونو در قلبمون حک کردیم......روزهای زیبایی که شاهد بالیدنت بودیم...شاهد اولین خندیدنت....اولین غلطیدنت.....اولین کلمه که بر زبانت جاری شد......دلهره های گریه هات.....بیخوابیهاو .............

خدایا تورا سپاس به خاطر تمام این نعمتهای شیرینت....که حتی سختیهاش هم شیرینن خدایا طعم شیرین مادر شدن رو به تمام منتظران فرزند عنایت فرما.

عشقم......پسر مهربون ودوست داشتنی من تولدت هزاران بار مبارک.

Birthday Bee in a Party Hat

این روزهای آخر که به زمان تولدت نزدیکتر میشدیم حس عجیبی داشتم تمام خاطرات سال قبل برام مرور میشدندومن خیلی بیشتر از قبل عاشقت میشدم ومیشوم.هر لحظه بیشتر از قبل بغلت میکردم میبوییدمت ولوست میکردم درحالیکه اشک درچشمانم جمع میشد ...اشک شوقی که مرا در برابر کردگارم به زانو ی سجده وشکر درمیاورد.

پسرم از تو هم ممنونم که با اومدنت دنیای زیبایی  را بهمون هدیه کردی.سراسر دنیامون رو پر از شور ونشاط کردی.بدان این لحظه ها رو لحظه به لحظه اش راعاشقم ونفس میکشمش وسرمست میشوم چون با تو میگذرند.میگذرند...

آری میگذرند...چه کلمه تلخیست این گذر زمان !!!کاش زمان می ایستاد تا من بهتر این لحظه های با تو بودن رو لمس کنم...چقدر پر شتاب میگذرند این روزها...تو بزرگ میشوی...مرد میشوی ...ومن دلتنگ این روزها خواهم ماند.روزهایی که عطردل انگیزش مرا حسابی پایبند خود کرده....

 

وحالا بریم واز مراسم بگیم.

اول معرفی شرکت کننده ها ی عزیزمون درمراسم شما :

مامان جون وآقاجون -عمه سمیرا-عمومهدی -عمومحمد-عموعلی وشبنم جون ورادین کوچولوی خوشگل-مامان ایران وباباعباس-دایی فرهادوزندایی بهاره-خاله نگین وعموحامد-دایی محمد-مهسا ومهشاد عزیز

وبه افتخار قدم این عزیزان هوررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااا

      قدمتان گلباران مهربانان

                    Funny Birthday Bee

پسر کوچولوی خوشگل مامان هم که یه زنبور کوچولوی ناز شده بود حسابی لذت برد.قبل از شروع مراسم حسابی نای نای میکرد واز ذوق میخندیدمخصوصا با دیدن کیکش.الهی فدات بشم عزیزم با شادی تو دل مامان وبابا تا کهکشونها به اوج شادی رسید.در طول مراسم هم بابا بزرگ ها ومامان بزرگها سرگرمت میکردند تا مامان به مهمونهای عزیزش رسیدگی کنه.عمه سمیراجون وخاله نگین هم بهم کمک کردند.دستشون درد نکنه.تمام سعیم هم این بود که مراسم بخوبی پیش بره وتمام تدارکاتی هم که برای در طول  برگزاری تولد منظور کرده بودم از قلم نیفته..مثل بریدن کیک..فوت کردن شمع...عکس یادگاری با میهمانان...فشفشه...برگه یادگاری...پذیرایی...شام...پخش کلیپ تولدت در بیمارستان..دادن گیفت ها و...از همه مهمتر مراعات حال شما در وقت کوتاهی که داشتم بود تا بد قلق نشی و گریه وبهونه گیری نکنی ومیهمان ها اذیت نشن ویا نتونم بموقع عکسی ازت داشته باشم..که به لطف پروردگار اینطور هم نشدودر حد یه نگرانی مادرانه باقی ماند.چون بخوبی تونستم مراسم رو به تنهایی مدیریت کنم وهمه چی به بهترین شکل ممکن اجراشد.

                                 

البته دور از ادب هست که از میهمانان عزیزی هم که سعی کردند در تمام لحظه ها با رعایت شرایط مامان وفسقل کوچولوش به بهتر برگزار شدن مراسم یاریگرم باشند  یادی نکنم.وهمچنین کمک کردند که اولین مراسم تولد فرزندم که از بهترین روزهای عمر یک مادر به حساب میادخاطره انگیزترین روز زندگیم بشه کمال تشکر را دارم .ممنون عزیزانم دوستتون دارم امیدوارم سعادت داشته باشم تامحبت هاتون رو جبران کنم.

اینو دیگه همه میدونند که منم و یه دونه آقا آرین که برام خیلللللللییییییییییییییییییی عزیزهههههههههههه.تا زنده ام با توجه به امکانات وشرایطم البته در حد واندازه متعارفش که صلاح بدونم هر کار که لازم باشه برای فرزندم انجام خواهم داد.

                      

از خدای مهربون میخوام که توانایی لازم رو به ما مادرو پدر های عزیز بده تا بتوانیم آنچه که در دل داریم وبحق است برای فرزندمون تحقق بخشیم وهمچنین اینقدر قلب بزرگ بهمون بده که همونطور که بهترین ها رو برای فرزند خودمون میخواهیم  بتونیم برای  کودکان دیگر  هم از صمیم قلب حداقل آرزو کنیم اگر توانایی تخقق بخشیدن اونو نداریم

                               

ازهدایا هم بگیم:

آقاجون ومامان جون 100هزارتومان-مامان ایران وبابا عباس:100هزارتومان-عموعلی :100هزارتومان-دایی فرهاد50هزارتومان-خاله نگین:50هزارتومان+لباس زیبای زنبوری برای شما که کار دست خودشه-عمومهدی:10دلار-عمه سمیرا30هزارتومان-عمومحمد10دلار-دایی محمد50هزارتومان-مهسا ومهشاد جون50هزارتومان.مامان وبابا هم ربع سکه.

               دست همگی این عزیزان درد نکنه.

                                                    

مراسم تولدشما خونه مامان ایرانت برگزارشدکه ازشون ممنونم.خیلی بهم کمک کردندقبل از مراسم هم باباعباس ومامان ایران در نگهداری شما خیلی به مامانی کمک دادند واقعا ممنونشونم.مامان وبابای عزیزم عاشقتونم.

وهمچنین خوشحالم که تمام سعی خودم رو کردم تا تولد شما رو اونطور دلم میخواست برگزار کنم وخدا رو شکر موفق هم شدم.کم وکاستی هم اگه بود مامان رو ببخش عزیزم.

هدفم رضایت شما از اولین جشن تولدت در آینده که خاطراتش را میخوانی و فراهم کردن لحظاتی خوش برای میهمانان گرامی بود.دوست داشتم بگونه ای متفاوت وزیبا سورپرایزشون کنم وتنوعی در برگزاری مراسم های  تولد بدم.امیدوارم اونها هم لذت برده باشن..که همینطور هم بود از چهره تک تکشان  مشخض بود که خیلی لذت بردند.

قبل از گذاشتن عکس از دوستان خوبم کودک من وژورنال دنیای نفیس ودیگر دوستان که از وبلاگشون ایده گرفتم ومتاسفانه اسمشون رو فراموش کردم سپاسگزارم.همچنین از دایی محمد عزیزم که در زمینه فتوشاپ بهم کمک کردند.ویک دوست عزیزدیگه که ازم خواستند اسمشون رو ننویسم اما زحماتشون رو هرگز فراموش نمیکنم وشما عزیزمامان در آینده از ایشون قدردانی خواهی کرد.

واینم عکس های تولدشما گل پسر نازم که با تم زنبور گرفته شد.البته از گذاشتن تمام عکس ها معذورم عزیزم .همه را برایت بعنوان یادگاری طاهر کرده ام ودر آلبوم مخصوص تولدها گذاشتم.

از تزیینات هم عکس میذارم چون دونه دونه اونها رو مامان خودش با دست های خودش برای عشقش درست کرده...امیدوارم بپسندی گلم.

                              

                                 

                                     

             

                                                

آرین جون خوش خنده مامان وکیک زنبوری قبل از آمدن میهمان ها.

                                                            

                                

                                                

                                                                

تزیینات             

                          

                                       

دستمال سفره ها که حلقه اونها رو هم خودم درست کردم(با ربان وقلب کریستال)

بیسکویت هاکه خودم روی اونو حرف  اول لاتین اسم شما بادورنگ تزیین کردم با مایع رویال.

گیفت ها که داخل اون یک شیشه عسل وکارت تشکر وشکلات گذاشتم البته فقط برای مامان وبابا بزرگ ها یه عکس یادگاری هم گذاشتم وهمچنین برای رادین جون 4 تا پازل چوبی.

عسل داخل پاکت گیفت

شکلات گیفت

 

کارت تشکرو پاکت آن(پشت ورو)

پشت وروی پاکتی که عکس شما رو داخلش گذاشتم وبه مامان بزرگ وبابابزرگ ها دادم

اینم عکسی که در گیفت بابا بزرگ ومامان بزرگ ها گذاشتم

قربون صورتک مثل قرص ماهت برم گلم..هر کی همکه نمیتونه بنا بر دلایلی گل معصوم وفرشته پاک من رو ببینه هم براه راست هدایت بشه انشاالله واز افکار مسمومش رهایی یابد

کلاه های تولد وپشت اونا برگه یادگاری که بسختی میشه دید

میز شام:کوبیده -زرشک پلو ومرغ-سوپ شیر  

میزسالادودسر  

ژله خورده شیشه گلدار

ژله4 رنگ که خیلی عالی شده بود.از دوست خوبم الهه مامان یسنا که منو راهنمایی کردند سپاسگزارم

کارامل

ماست وخیارو سالادکاهو وسالادماکارانی که به شکل زنبوردرست کردم متاسفانه عکس نزدیک ازش ندارم

چندتا از عکس های میهمانان عزیز هم در ادامه خواهم گذاشت اما از گذاشتن تمام اونها معذورم.

مامان ایران وبابا عباس مهربون وعزیز

آقاجون ومامان جون نازنین

                                   

رادین  کوچولوی گل وعزیزکه  دوست داشت کیک آرین رو ببره آرین جونی هم که به کیک وشمعش حساس بودو گریه میکرد که با کمک مامان وبابا  این مسئله هم گذشت

                                     

دایی محمد دوستداشتنی آرین 

 

بابایی وزنبور کوچولوی خسته.عزیزم اصلا حاضر نشدی کلاه بذاریم روی سرت مثل همیشه.قربون اون ژست خسته ات برم .دیگه داشتی کم کم میرفتی در فاز خواب وبد قلقی که مامان مراسم رو با موفقیت وبه خوبی پایان رسانید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

الهه مامان یسنا
18 دی 91 9:24
تولدت مبارک آرین جون. ایشالا تولد 120 سالگیت رو زیر سایه پدر و مادر مهربونت جشن بگیری. مامانی خسته نباشی کارت عالی بود. فدات من که کاری نکردم. کلی سورپرایز شدم که اسمم رو دیدم.

ممنون عزیزم.خیلی دوست دارم دستور ژله ات عالی بود دوست خوب هنرمندم.

مریم
18 دی 91 22:52
آرین جون عزیزم تولدت مبارک همیشه شاد باشی در کنار مامان و بابا
مامان آرین خسته نباشی تولد زنبور کوچولو هم عالی بود دامادش کنی

ممنون مامان مریم جان انشاالله دومادی کیاوش خان

عمه
19 دی 91 10:20
گلم
عشقم
عزیزم
تولدت مبارک،دوست دارم گلم.

ممنون عمه مهربونم منم شمارو خیلی دوست دارم

مامان ایران
19 دی 91 12:01
دستت دردنکنه دختر گلم, تولد آرین خیلی بهمون خوش گذشت و خیلی خوب و عالی برگزار شد
دست داماد عزیزم هم دردنکنه.
ایشالا جشن فارغ التحصیلی دانشگاهش

ممنون مادر عزیزم بهمون سر زدین.دست شما رو میبوسم برای تمام محبت هاتون.

دایی محمد
19 دی 91 12:01
ایشالا تولد 120 سالگیت
جشن خیلی خوبی بود



ممنون دایی جون

نگاری
19 دی 91 13:58
تولدت مبارک کوچولو
بابا مامانی دستت درد نکنه خسته نباشی
اخی چه کیک خوشگلی گرفتین واسش

ممنون عزیزم انشالله تولد نی نی خوشگل شما.

کاکل زری یا نازپری
20 دی 91 17:59
الهیییییییییییییی زنبور کوچولوی ناااززززززززززز تفلدت مبارکککککککککککک انشاالله داماد شدنتو مامانت ببینه. خانوم خسته نباشی ماشاالله خیلی زحمت کشیدی و همه چیز عالی شده

ممنونم عزیزم انشاالله نی نی خوشگلمون بسلامتی بدنیا بیاد

فرزانه
21 دی 91 7:54
سلام خوبی فرزانه جون خسته نباشی عالی بود آفرین خیلی زحمت کشیده بودی وسلیقه به خرج دادی خیلی چیزها ازت یاد گرفتم .ماشالله به این زنبور کوچولو خدا برات حفظش کنه .ببخشید که دیر آمدم اینترنتم قطع بود .



ممنون دوست خوبم.انشاالله منم بزودی میام وبت دلم براتون تنگیده حسابی.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
23 دی 91 1:07
سلام. تولد گل پسری مبارک. دوست داشتید راست کلیک رو بردارید تا بنام خودتون ثبت کنم.

ممنونم سپیده جون تشکر از محبتتون به ماسرزدین وشرمنده وظیفه بنده بود جهت تشکر خدمت برسم.الان اومدم وبتون




مرضیه مامان آرامیس
23 دی 91 15:51
خیلی با سلیقه اید
تولد پسر گلتون هم مبارک

ممنونم عزیزم شما لطف دارید

آرزو مامان نیکی
24 دی 91 7:19
مبارک باشه 120 ساله شه
مامانی خسته نباشید همه چی عالی و خوب بود

ممنون عزیزم شما لطف دارید.

نگین
24 دی 91 13:05
عشق من تولدت مبارک
زنبورکوچولوی زیبای ما
انشالله صدساله بشی

ممنون خاله عزیزومهربونم.ممنون لباس زنبوری واسم دوختی
بووووووووووووووووووووووووس

سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 دی 91 23:36
سلام خانم. با تشکر فراوان. ثبت شد. سوال داشتم. ژله 4 رنگه همون ژله رنگین کمانه ؟
اگه نه دستورشو محبت می کنید.



ممنونم میام وبتون


سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 دی 91 1:53
ممنون خانمی. در البوم غذاها و دسرهای دوستان ثبتش کردم. لطفا شما هم در رای گیری شرکت کنید
فائزه_مامان مهدیار
25 دی 91 13:26
تولت مبارک پسر ناز
آفرین به این مامان با سلیقه
با اجازه ت انشالله تولد مهدیارم از این همه سلیقه ایده بگیرم
بوسه واسه مرد یکساله آرین عزیز


ممنون عزیزم شمالطف دارید.فدات بشم نیروی عشق به فرزند که تو وجود همه مامانا هست اونا رو باسلیقه میکنه که مطمینم شما هم از مامانای باسلیقه هستین عزیزممیخواستم بیام وبتون آدرستون کامل نیست لطف میکنید برام بذارید؟ممنونم




خاله فرانک
26 دی 91 1:00
سلام به عشق خاله ببخشید زنبور عسلی دیر شد اخه اینترنتمون قطع بود تولدت مبارک زنبور عسلی خالهکنار مامانی و بابایی گل سالهای سال شاد و سلامت باشی

ممنون خاله جون انشاالله جشن فارغ التحصیلی داداشی




خاله فرانک
26 دی 91 1:06
مامان فرزانه حسابی کولاک کردی دستت درد نکنه با این همه ذوق و سلیقه آرین خان ما باید به وجود این مامان خوش سلیقه افتخار کنه مگه نه زنبور عسلی خاله؟؟؟؟؟؟قدر این مامان با ذوق بدون!!!!!!!!

ممنون عزیزم همیشه بهم لطف داری توخودت بهترین وباسلیقه ترین مامانی که تو دنیا کم نظیره هرکس ندونه من که میدونم واسه گل پسر چه میکنی.تو بهترین سرمایه رو برای ارشیاداری و اون دانش وعلم تعلیم وتربیت شماست دوست دارم به خاطر تمام انرژی های مثبتت







elham
22 تیر 92 16:48
سلام عزیزم.چه نی نی ماهی خدا حفظش کنه.میشه بپرسم کیکشو کجا سفارش دادی و تم زنبوریشو از کجا تهیه کردی؟


سلام الهام جان.شما لطف دارین .کیکش رو کرج شیرینی رویال سفارش دادم.تمش هم تماما کار خودم هست با همکاری برادرم.اگه کمک بیشتری ازم بربیاد در خدمتم دوست عزیز
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 مهر 92 10:41
خیلی تولدش قشنگ بوده آفرین به این مامان با سلیقه بابا شما که خودت کدبانوگرتری که ما باید بیاییم پیش شما درس پس بدیم مخصوصاً ژلتون که خیلی خوشگل شده بوده دستتون درد نکنه

ممنونم بهاره جان شماخیلی لطف دارین دوست خوبمدیگه اینطوریا هم نیس مارو شرمنده نکنین

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد