شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

بقچه عشق

سنجش بینایی

1391/10/20 12:45
348 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از مرکز بهداشت تماس گرفتند که امروز صبح بریم سنجش بینایی شما.صبح بابا یی امتحان داشت وباباعباس  شما رو به همراه مامانی ومامان ایران  بردند مرکز بهداشت.حتی 17دی ماه هم که برای چکاپ 12ماهگی شما رفتیم مرکز بهداشت زحمت بردن شما رو بابا عباس کشیدند چون بابایی بازم سر جلسه امتحان بودند.دستشون درد نکنه.

ناگفته نمونه واز حق نگذریم آقاجون هم همیشه بهمون میگه اگر خواستین  آرین رو جایی ببرید وکاظم کار داره به من اطلاع دهیداما چون بابا عباس مشغله کاری سبکتری نسبت به ایشون داره   زحمتش رو تقبل میکنه.

خداروشکر همه چی در معاینه چشم شما عالی بودومشکلی نبود.

وهمچنین همینجا از فرصت استفاده میکنم واز بابت داشتن پدر ومادر بزرگ های خوب ومهربونی که خداوند بهت ارزانی داشته اورا شکروسپاس میگویم  ودست این بزرگان پرخیروبرکت رو میبوسم وتوهم باید قدردان این عزیزان باشی.نمیدووووونی پسرم چقدر این ٢مادربزرگ و٢پدربزرگ عزیزت شمارو دوست دارنددیدن عشق و محبتشون به شما کار سختی نیست اونرو براحتی از برق چشماشون میتوان دیدچون خیلی منتظر دیدن شما بودندو شما نوه ازفرزندان ارشد اونایی وجایگاه ویژه ای نزد آنهاداری. از بدو پیدایش شما(دوران سخت بارداری)تا به امروزهمیشه یارو یاور مامانی در کنار بابایی بودند.مامانی وبابایی هم خرسند از بابت داشتن این نعمات الهی همیشه شرایط رو مهیا کردند که شما در کنار این عزیزان مملو از عشق ومحبت شوی .از آنها که میوه دلشونی انرژی ونشاط دریافت کنی وبالعکس به آنها تقدیم نمایی.

عزیزم قدر این سرمایه های ناب رو بدون وبه داشتنشون افتخار کن.خدایا سایه این عزیزان بر سر ما مستدام وسلامت کامل به آنها عطا فرما.آمین.

یه عکس دارم که میخواستم در قسمت تولد یکسالگی شما بذارم حالا دیدم بی مناسبت با موضوع الانمون نیست ومامانی خیلی این عکس رو دوست داره گذاشتمش اینجا:

آرین کنار مامان بزرگ وبابابزرگ های عزیزش.هزاران ماشاالله بهتون عزیزان من.خدا همگیتون رو حفظ کنه وامیدوارم آرین عزیزم همینطور که الانم  هست در آینده نیزباعث سربلندی وافتخارتون بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه
21 دی 91 12:16
آرین عمه نمی دونی اون شب وقتی نگات می کردم وجودت چه انرژی به من می داد. عزیزم شب تولدت خیلی ناز و خوشل شده بودی. مثل اون عسلی که به ما دادی خدت عسلی آرین عزیزیم. دوست دارم. بوووووووووووووووووووووس

دیدی عمه جون پسرمون چقدر عین نگین انگشتر میدرخشیدامیدوارم در آینده در اعمال وکردارش نیز در همه جا بدرخشد وباعث سربلندی وافتخارمون باشد.

سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 دی 91 7:38
با سلام و ممنون بابت لطفتون. می تونید عکسها رو ایمیل کنید.
خواهش میکنم عزیزم الان میام وبتون




مامان آیدین
24 دی 91 8:29
تولدت مبارک عزیزمخدا مامان بزرگ و پدر بزرگات رو حفظ کنه ایشالا سایشون همیشه بالای سرت باشهایشالا همگی سالم باشن

ممنون خاله جون انشاالله




خاله فرانک
26 دی 91 1:20
این عکس یکی از به یاد موندنی ترین عکسهای تو خواهد شد زنبور عسلی خاله قدر این فرشته های مهربون بدون و همیشه با احترام باهاشون رفتار کن چون دعای خیر اونا همیشه بدرقه زندگیت خواهد بوددوست دارم عزیز دل خاله


ممنون خاله جون مهربونم منم شما رو دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد