شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

بقچه عشق

پسر باهوش من؟!!

1391/9/8 0:25
562 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح باماشین هات بازی میکردی وسعی داشتی اونا رو از زیر روروئکت رد کنی.عکس ها کاملا گویای همه چی هستندالبته مامانی توضیحاتش هم زیرشون نوشته .خودت ببین گلم:

یه کم دیگه مونده.برووووووماشینییییییی.

هورررررااااااا بالاخره ردش کردم.

حالا نوبت ماشین زردمه.ااااااااااپس چرا رد نمیشهههههههه؟؟؟؟؟؟

حالا فهمیدممممم باید اینطوری ردش کنم

خوووب حالا که ردشون کردم اون زیر... ازکوجا درشون بیارم هااااا؟؟؟؟

بذارین ببینم از اینجا میشه؟......نههههههه نمیشه کهههههه!!!!!!!!!!!!!!!!

بیخیال بابا.برم پای مامانی رو بگیرم.

الهی مامان فدات بشه عزیزدل باهوش من.تعجبم از این بودتوکه فهمیدی ماشین بزرگه از زیر روروئکت رد نمیشه وتازه فهمیدی باید از رو ردش کنی چطور برای بیرون آوردنش هی دور روروئک میچرخیدی وآخرم نا امید دست از تلاش برداشتی.با همه اینا میدونم تو باهوشترینی عشق من شک ندارم هزار ماشالله بهت مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه مامان یسنا
8 آذر 91 9:46



نگین
8 آذر 91 14:30
هه هه هه خیلی باحال تمام مراحلو عکس گرفتی خیلی بامزه بود الهی من دورش بگردم بانمک منه میبوسمش نفسمو
فرزانه
8 آذر 91 17:03
سلام خوبید آرین باهوش وعزیز را میبوسم

ممنون خاله جون, آرین مهر عزیز را از طرف من ببوسید.

کاکل زری یا ناز پری
9 آذر 91 22:42
عسیسمممممممممم

خاله جون انشاالله بزودی نی نی گولوی شماازاین کاراش بنویسین.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد