شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

بقچه عشق

آقا جون میزایی بزرگ!!!!

1392/9/8 23:18
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ٢٢ماهه ی شیرین زبونم

اینروزا ازت میپرسیم اسمت چیه؟میگی آگا آینن جون میزایی....اسم بابات چیه؟میگی:آگا کامظ جون میزایی....اسم آقا جون چیه؟میگی:آگا جون میزایی بزرگ....آقا جونت تا اینو ازت میشنوه بغلت میکنه ومیبوستت ودلش غش میره برات که اینقدر شیرینی...بغل

قربون پسرم برم که اینقدر خوب در سن کمش جایگاه انسانهای اطرافش رو تمییز میده وادب واحترام به بزرگترش رو نگه میداره.ماشاالله بهت ...امیدوارم همیشه اینگونه باشی گلم واز زبانت جز ادب ومتانت نشنوم هرگز.نمیدونی چقدر مامان رو خوشحال میکنی وقتی میبینم نتیجه آموزش هام تا به الان به خوبی ثمر داده(فکرنکن از خود راضی ام مادر ...نه گلم فقط احساس خوب درونیم رو میگم که اینروزا از رفتار شمادریافت میکنم)...هرچند هنوز برای قضاوت زوده وراه بسیار اما یک مشت نشانه خرواره اگرم جوجه رو آخر پاییز بشمرند.چشمک

فقط میگم فدات شم همین وبس ....شهدوشکر میباره از زبونت اونم بی وقفه...ای خدا قربونت برم که هیچ وقت تنهام نمیذاری ...شاکرتم پروردگارا ...خودت حافظ دردانه ام باش یا قادر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ریحانه ترجانی
8 آذر 92 23:12
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد برای هدیه تولد کوچولوتون که نزدیک هم هست دارم. بیمه تامین اتیه.یه هدیه متفاوت و منحصر به فرد که نشون از آینده نگری شما داره اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
مامان ارشیا
10 آذر 92 15:08
عزیز دل خاله نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده
رها
11 آذر 92 1:11
سلام ماشالله به این پسر مودب و دوست داشتنی من به اسم آرین جون لینکتون کردم دوست داشتین با هم دوست شیم ما رو لینک کنین بووووووووووس
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
ممنون رها جان ...باعث افتخاره دوستی باشماعزیز..محبت کردین بهمون سر زدین
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 12:26
انا لله و انا الیه راجعون
الهه مامان یسنا
13 آذر 92 11:04
جونم به این شیرین زبونی
مامان امیرعلی
21 آذر 92 16:50
ای جووونم ماشالا خدا حفظت کنه خوشگل خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد