شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

بقچه عشق

مراسم سوگواری طفل شش ماهه امام حسین (ع)

1392/8/18 10:50
353 بازدید
اشتراک گذاری

ا

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

خستة خوابی بخواب، تشنة آبی بخواب

 

اصغر من لای لای چرا نخوابی بخواب

اصغر من لای لای

 

سلام عمروجون  مادر

دیروز جمعه 17آبان 92 مراسم سوگواری حصرت علی اصغر (ع)در مصلی کرج مثه سال گذشته برگزار شد.خدا رو شکر که امسال هم پسر کوچولوی مامان  سعادت شرکت در این مراسم سراسر نور ومعنویت رو  داشت

ساعت 8صبح اونروز به همراه مامان ومامان ایران وعمه سمیرا برای شرکت در مراسم رفتیم مصلی.البته بابا جون مارو با ماشین برد.

چون دیشبش  خیلی دیر خوابیدی وصبح هم زود بیدارت کردم این بود که جز برای دقایق اولیه که بیدار بودی بعدش در طی انجام مراسم سوگواری ونوحه خوانی خوابیدی.

همچنین صبح اونروز وقتی بیدارت کردم که برای رفتن به مصلی آمادت کنم چون از شب گذشته در مورد لباس های سبز که باید میپوشیدی وامام حسین (ع) در حد آشنایی با نام ایشون برات تعریف کرده بودم تا حدی میدونستی قراره کجاو با چه کسانی  بریم شور وشوق رفتن داشتی...میگفتی ووایی(مامان ایران)..عمه ای بریم ..حسین ...وبعد سینه میزدی...

بعدش هم طبق عادت اینروزهات موقع بیرون رفتن از خونه سریع رفتی سراغ کوله پشتیت وهاپو وقور قورت .....گیر دادی اونا رو هم باید ببریم...تا داخل ماشین هر دوشون رو آوردی..بعد با هزار مکافات تونستم قور قورت رو داخل ماشین ازت جدا کنم اما هاپو رو دیگه نتونستم وبا خودت آوردی...آخه دوربین وکیف خودم هم بود عمه جون هم شیر برای نذر آورده بود کیسه نگهداری کفش هامون هم دستمون بود ومصلی هم خیلی شلوغ بود دیگه نمیتونستیم وسایل زیادی  با خودمون ببریم عزیز دل مامان.

چند تا عکس ازت گرفتم عمه جون مهربون هم خیلی بهم کمک کرد :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محمدحسین
18 آبان 92 10:38
قبول باشه.....


ممنونم دوست عزیز.لطف کردین تشریف آوردین وبلاگ آرین .
کاکل زری یا ناز پریییی
18 آبان 92 12:56
الهییییییییی پسرنازمونو ببیننننننننن قبول باشه عزیزم خیلی ممنونم که به یادمون بدین و دعا کردیننننن واقعا ممنون .انشاالله حضرت علی اصغر محافظ همه نی نی ها از جمله ارین جون باشه .


ممنونم هانی جونم....وخواهش میکنم من همیشه به یاد دوستان عزیزم هستم ...انشاالله ومحافط آرتین عزیزمون که بسلامتی دنیا بیاد وهمه شاد بشیم به امید خدا
فرزانه مامان آرین مهر
18 آبان 92 21:27
انشالله حضرت علی اصغر پشت وپناهت باشه آرین جون


ممنونم خاله جون .الهی پشت وپناه همه نی نی ها باشه
مامان پارسا
19 آبان 92 9:15
قبول باشه از خدا ميخوام همه بچه هامون حسيني بزرگ بشن


ممنون مامان پارسا جون .انشاالله
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 آبان 92 22:01
ای جان چقدر نازه خدا حفظش کنه
ممنون دوست خوبم.لطف دارین .خوشحالمون کردین اومدین پیشمون
مهناز مامان ترلان کوچولو
20 آبان 92 11:04
عزیزم خدا نی نی تونو واستون حفظش کنه یه چیز جالب سالگرد تولد نی نی شما با سالگرد ازدواج ما توی یه روزه سلام مهناز جان.خیلی خوشحالم بهمون سر زدین.باعث افتخار وسعادته عزیزم
مامان امیرعلی
20 آبان 92 16:40
سلام عزیزم قبول باشه [گل
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم .برای شما هم قبول باشه انشاالله
نگین
20 آبان 92 17:42
الهی خاله فدای معصومیتت بشه قربون شکل ماهت آرین ن ن ن ن
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
میسی خاله جونی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 آبان 92 3:20
عزیزم شما هم لطف کردید پیش ما امدید من بازم منتظر حضور دل گرم کنندتون هستم
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
شما لطف دارین دوست خوبم روی ماه ایلیا جون رو ببوسین.با تبادل لینک موافقین؟
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 آبان 92 3:22
عزیزم من با خانه اردیبهشت هماهنگ کردم و اونجا ثبت نام کردیم اما چون تو مجموعه خودشون استخر نداشتن با استخر دستجردی هماهنگ کردن و ما اونجا میریم
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
ممنونم مامان ایلیاعزیزم از راهنماییتون
مامان پارسا
21 آبان 92 12:22
از غافلان محرم مرا جدا كنيد كم كم پروانه هاي روز دهم را صدا كنيد چيزي دگر به شهادت مولا نمانده است به مجلس حسين كه ميرويد مرا هم دعا كنيد
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
ماهم التماس دعا داریم دوست خوبم
مامان امیرعلی
22 آبان 92 0:14
سلام فرزانه جون این روزا هرجا میرین ما رو هم دعا کنید دلم میخواد برم مسجد و تعزیه امام حسین شرکت کنم]
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
بروی چشم عزیزم اگه قابل باشیم.شماهم مارو فراموش نکنیدخیلی محتاج دعاتونم
قالب های کودکانه کودک من
22 آبان 92 14:32
ایشاا. عاقبت بخیر بشن............. التماس دعا
نگاری
23 آبان 92 23:54
امیدوارم امام حسین مواظب نی نی ها باشه. خیلی هم با نمک شدی ارین کوچولو خاله
فرزانه (مامان آرین)
پاسخ
انشاالله نگار جان.آرین:خاله جون ممنونم از این همه مهرو محبت شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد