شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

بقچه عشق

2ماه تا 2سالگی

1392/8/14 18:04
424 بازدید
اشتراک گذاری

ا

حسین (ع)یعنی زیبایی، مگر می شود

با زیبایی همراه و همسایه بود و زیبا نشد

 

سلام گل زیبای زندگی

امروز ١٤آبان مقارن با آغاز ماه محرم است...پسرم امروز ٢٢ماهه شدی و٢ماه تا ٢سالگی راه باقیمانده...

 

برایت بهترین ها رو آرزومندم نوبهارم...عشقم...امیدم...

 

قد بکش وبالنده شومعجزه ناب خدا...همچنان باشکوه...مقتدر...و

مرا غرق شکوه مادرانه هایم کن...

 

دوستت دارم کودک ٢٢ماهه ام

 

ازدلم برای دلم مینویسم

گاهی فکر میکنم چه شتابان میگذرند روزهایم دلم برای دل خودم میگیره...این روزهای تکرار ناپذیر زندگیم باتو میدوند بیرحمانه...

شکی نیست که بالیدنت زیباست گل جاودانه من ...شورانگیزست به تماشای شکوه مرد شدن کوچک مرد زندگیم نشستن ...قابل وصف نیست حس زیبای شکوهش...اما آیا زمان نیز مرا میفهمد...

ای شتابان روزها وشب های دلدادگی ام...به دلم اینقدر محکم نکوب...ریتم صربان قلبم را بر هم نریز...کمی هم ببینش ...توهم دلم را تماشا کن...کمی آهسته تر...میخواهم عطر جان افزای عشقم را مزه مزه کنم...نفس بکشم ...سرمستتر شوم...

راه زیاد است...میترسم از غارتگر فراموشی...بگذار لحطه به لحطه اش را ثبت کنم ....نه برای اینکه تو بدانی...این سهم منست ..برای دل خودم میخواهمشان...برای دل خودم میخواهمشان...

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

 



 

یارب این نوگل خندان که سپردی به منش

میسپارم به تو از چشم حسود چمنش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه مامان یسنا
14 آبان 92 11:13
22 ماهگیت مبارک عزیزم


ممنونم خاله جون
دایی محمد
14 آبان 92 18:27
الهی دایی فدات بشه شیطونک روز بروز خوردنی تر میشی .ازاینکه دیگه بهم نمیگی دی جی ودایی ممد صدام میکنی بسی خوشحالممم
22ماهه شدنت مبارک باشه عشق دایی ممد.
دایی ممدجونم عاشقممممم
مامان امیرعلی
15 آبان 92 0:01
22ماهگیت مبارک پسر گل
فرزانه جون ماشالا ایقد زود زود آپ میکنین نمیرسم بخونم برعکس من


ممنون عزیزم...ای جانممممممممممممممم تازه من میگم دیر دیر میام وکلی عقبم ومطلب دارم...البته حق با شماست دوست خوبم این اواخر تا حدودی خانواده ام برای نگهداشتن آرین کمکم میدهند که اونم از ماه بعد تموم میشه ومنم دیر به دیر میام
نگین
15 آبان 92 16:56
خاله فدای شیطنت ها بشه عزیزدردونه ی من 22ماهگیت مبارک
خاله نگین چون تازه عروس شده خیلی سرش گرم زندگیش شده اما لحظه به لحظه به یادتم قربونت برم که تازه بهت یاددادم میگی "ای ناقلا" وخاله واسه حرف زدنت غش میکنه هرکاری میکنم مامانت نمیذاره بیارمت خونه خودم پیشم بمونی یه روز
ازدست این مامان حساست
دوستت دارم عشق خاله


ممنونم خاله جونی..شما در هر شرایط چه دور باشین چه نزدیک برای من دردونه این ومنم عاشقتونم..خاله مهربونم دوست دارم
مامان ارشیا
15 آبان 92 22:36
22 ماهگیت مبارک عسلم خیلی خوردنی شدی خاله جون


یه دنیا تشکر پیشکش مهرو محبتتون
مامان سونیا
16 آبان 92 9:39
22 ماهگیت مبارک باشه عزیزم 22 سالگیت رو ببینیم انشالله


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد