شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

بقچه عشق

نانوای محله هم عاشق آرین خان شیرین زبون ماشده

1392/7/20 16:51
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری ...شیرین عسلی

نزدیک خونمون یه نانوایی لواش وجود داره .اکثرا که بابایی برای خرید نان رفته به اون نانوایی شما رو هم برده وپخت نان رو از نزدیک دیدی وبابا هم مثه همیشه  توضیحات لازمه رو به نگاه های کنجکاو گل پسری داده.

چند روز پیش  که با بابا رفته بودی نون بخرین با زبون شیرین خودت به آقای نانوا  گفتی ممنون وایشون هم که خیلی شما رو دوست داره یه نون خوشگل به شکل قلب برات پخته .شما هم با ذوق اونو آوردی به مامان نشون دادی ومیگفتی مامانی...آقاهه...آگا آینن نون....بیده...وبعدش لوس لوسکی برام میخندی تا دلم برات ضعف بره وبغلت کنم بچلونمت شیرینکم.بغلماچ

قربون پسرم برم که اینقدر خاطر خواه داره .همه توی محلمون هم دوست دارند عزیز مهربونم.از نون قلبی هم عکس گرفتم برات یادگاری میذارم.امیدوارم بپسندی.قلب

خدای مهربونم خودت گل زیبای زندگیم رو در پناه امن خویش حفظ فرما که تنها تو یگانه قادری به تمامی امور.آمین.

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان نی نی
20 مهر 92 10:50
http://theme_koodak.tebyan.net/ تم سایت ساز مخصوص کودکان ایران زمین
مامان بهاره مامان امیرمحمد
21 مهر 92 9:23
سلام وای چه نون خوشگلی برای گل پسر خوشگلمون عزیزم نوش جونت انشاءا.. همیشه روزی حلال بخوری و عاقبت بخیر بشی قشنگ خاله




ممنونم خاله جون روی ماه امیرمحمد نازنین رو ببوسین.دعاتون خیلی قشنگ بود
ماچ][

نگین
21 مهر 92 14:46
الهی دردوبلات بخوره به من که انقدتو خوشگل ونازوشیرین شدی قربونت برم بااون نونت که قده خودته


][
مامان ارشیا
21 مهر 92 16:19
فدات بشم الهی با اون نون قلبیت چقدر دلم برات تنگ شده عزیزم


منم همینطور خاله جون ][
فرزانه مامان آرین مهر
21 مهر 92 21:47
سلام قربونش برم با این نون خوشگلش .چقدم جالب که شبیه قلب براش درست کرده ونوش جونت خاله جون


آره خاله جون یه شیرین زبونی میکنه که همه در جا میخکوبش میشن گاهی خودمون هم غافلگیر میشیم از بعصی کلمکاتی که یهو میگه.حیف که واقعا وقت نمیکنم همشون رو بنویسم اینجا هم بخاطر نون قلبی گذاشتم وگرنه زیاد شیرین زبونی نکرده
بهار مامانه برسام
22 مهر 92 15:02
سلام عزیزم
فدات شم قابلی نداشت
فقط شرمنده یه کم دیر شد به خدا خیلی گرفتار بودم
گلم هنوز به فکر ماشین پارچه ای هستما ولی چیز مناسبی پیدا نکردم اونم پیدا کنم براتون میزارم
خانم گلم ممنون که به ما لطف میکنی و بهمون سر میزنی
آرین خوشمل عسلی رو از طرف من ببوس مامان گل و مهربون

یه دنیا ممنون از دوست خوبم بهاره جون .همیشه منو شرمنده مهربونی وقلب پر مهرشون میکنه .فقط میتونم بگم ممنونتممم دوست خوبم

فرزانه مامان آرین مهر
22 مهر 92 15:40
عزیزم من کامنت گذاشتم نمیدونم به دستتون رسیده یا حذف شده




سلام فرزانه جون الان 2تا کامنت ازتون دارم بیشتر که نبوده؟انگار بعصی کامکنت ها نمیان؟اما اینکه دیر تاییدشون کردم شرمنده عزیزم چند روزی وبلاگ نیومدم اصلا.


مامان ارشیا
23 مهر 92 13:14
عسل خاله شیرین زبون همه عاشقتن از بس که ناز و عزیزی
مامان ارشیا
23 مهر 92 16:04
سلام عشق خاله چقدر دلم براتون تنگ شده برات شش تا نظر گذاشتم اونم هر کدوم دو بار یعنی دوازده بار برات نوشتم ولی هیچ کدوم از نظرام ثبت نشده من و ارشیا یه عالمه بوس برای تو و مامانی فرستادیم امیدوارم این بوسه ها مثل نظر گم نشن


نه خاله جونی خوشحال باش هم نطرت اومده هم بوسه هات هم گرمای محبتتات.منم عاشق شما وارشیا جون هستماینو همه میدونن






نگاری
23 مهر 92 16:48
ای جوونم دل نانوا رو هم بردی؟ چه وروجکی هستی تو


آره خاله جونی یه دلبری شدم که نگوووووووووو البته بهپای آدرین جونی نمیرسه ها .
مامان ارشیا
23 مهر 92 23:34
عشق خالهنفس خالهکی عاشق تو نیست این باید بگی عزیزممن و ارشیا دلمون برای تو و مامانی خیلی تنگ شده هزار تا ماچ برات فرستادیمامیدوارم این بوسه ها مثل پیامهام نشه و ثبت بشن برات آخه تا حالا 12 بار پیام برات نوشتم هیچ کدوم ثبت نشده مهم نیست بازم میام و برات پیام میزارم عشق خاله

ممنونم خاله فرانک مهربونم .
فرانک جون منم همین مشکل رو دارم نمیدونم چرا پیام هام ارسال نمیشه تو وبلاگ ارشیاجونم.مخصوصا سفر به همدان رو یه عالمه نوشته بودم براش اما اصلا نیومده تو وبش ودوتا دیگه از کامنت هام که مربوط به تولد ارشیای نازنینم هست.اما بقیه چرا ثبت شده اینا رو توی وب ارشیا هم نوشتم که بازم متاسفانه انگاری ثبت نشده نمیدونم مشکل چیه؟اما الان اینجا میذارم تا بدونی منم خیلی پیام گذاشتم فکر کردم تاییدشون نکردی اما الان فهمیدم اصلا نیومده توی وبلاگ ارشیا که بخواد تایید بشه.مهم نیست بازم میام پیام میذارم

مامان سونیا
24 مهر 92 4:15
صدای پای عید می آید. عید قربان عید پاک ترین عیدها است عید سر سپردگی و بندگی است. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است این عید مبارک
نگین
25 مهر 92 14:37
قربونت برم خاله که هرچی نگات میکنم سیرنمیشم خوشگل من


خدانکته یکی یدونه خاله البته آجی خاله خودم
فرزانه مامان آرین مهر
26 مهر 92 6:15
سلام فرزانه جون خوبید آرین عزیز وجیگر خوبه میبوسمش.
فرزانه جون من برای تموم پستهای جدیدتون کامنت گذاشته بودم نیست
آرین عزیز قربونت برم که دل نونوا رو هم بردی با این نون خوشگلت

سلام دوست خوبم شرمنده کوتاهی از من بوده من چند روزیه نتونستم بیام وبلاگ الان تمام کامنت های پر مهرتون رو دیدم یه عالمه بوس برای دوست عزیز ومهربونم.

فهيمه
30 مهر 92 11:20
سلام مامان عزيز مطالب مفيدي بود ممنون.خوشحال ميشم به وب ما هم سر بزني.در پناه حق باشيد.


ممنون شما لطف دارین.با کمال افتخار دوست عزیزم.
پگاه
13 آبان 92 14:41
الهی من فدات بشم آرین گلی

تو چقدر ماشالله بزرگ شدی ، آقا شدی

چه نون خوشگلی برات پختن

دلم برات یه ذره شده بود به خدا


سلام خاله جونی....دل من هم براتون حسابی تنگ شده بود خیلی خوشجالم اومدین بوووووووسسسسسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد