شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

بقچه عشق

مروارید ششم گل پسرم خوش اومدی

1391/11/8 0:42
340 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولگل زیبا ودوست داشتنی ام امشب مروارید ششم شما رو دیدم که یه کوچولو بیرون زده.(دندون سمت چپ کنار پیش های بالا)اینم دلیل دیگه برای شادبودن اینروزای مامانی.فدات بشم من الهی .

                مبارکت باشه عزیزتر از جانم

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول                    تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول                       تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آیدین
8 بهمن 91 1:15
مروارید جدید مبارک ببینم حالا میتونی کباب بخوری عزیزم؟



ممنونم.بلههههههه خاله جونم!!!! چراکه نه؟؟؟!!!!
نگین
8 بهمن 91 12:30
مبارکه عشق خاله فدای دونه دونه دندونات

میسی یکی یه دونه خاله عروس خودم

خاله فرانک
8 بهمن 91 17:30
مبارک باشه خاله جون

ممنون خاله جون

فرزانه
8 بهمن 91 18:00
سلام دندون گل پسر مبارک .فرزانه جون یکوقت در مورد حمام سوء تفاهم نشه واز من دلگیر نشید نه اینکه من زرنگم نه بخدا مجبور بودم که توی ده روزگی ببرمش آخه تنها میشدم وکسی کمکم نبود خواستم خودم تمرین کرده باشم وترسم بریزه وگرنه منم همچین آدم زرنگی نیستم ماشالله شما توی تولدی که برای گل پسر گرفتی نشون دادی که چقدر خانم وزرنگی


فدات بشم عزیزم نه بخدا خانمی من هیچوقت از کسی دلگیر نمیشم دیگه چه برسه از شما که خیلی واسم عزیزی.من واقعا از شما تعریف کردم حالا نمیدونم شرایط اینطور بوده که درست ولی در کل خیلی خوشم میاد از پشتکار واستقلال شما.خدا شما رو واسه گل پسر وهمسری جفظ کنه دوست خوبم.واقعا گل پسروهمسرتون باید بهتون افتخار کنن خیلی هم دوست دارم فرزانه جون











arezohayeshirin
9 بهمن 91 7:48
سلام آبجي ممنون كه قابل دونستيو اومدي ايشالله كه به همه ي آرزوهاي قشنگت برسي.آرزوي قشنگت ثبت شد.راستي جاي من آرين جونو ببوسيد.شاد و موفق باشيد.باي

ممنونم شما هم لطف کردین ثبتش کردین.سپاسگزارم

فرزانه
9 بهمن 91 15:56
سلام آرین جون خوبه میبوسمش چقدر به من روحیه دادین انگار خستگی این روزهای تنهایی از تنم در امد خیلی خیلی ممنون

خواهش میکنم دوست خوبم جز حقیقت نگفتم مطمئنم مادری قوی ومتکی بخودت هستی واین خیلی به نفع آرین مهر عزیز هست.اونم از مامانیش یاد خواهد گرفت واین یه امتیازه.خوشحالم دوست خوبی چون شما دارم.




فائزه_مامان مهدیار
10 بهمن 91 11:10
مبارکت باشه آرین جون

ممنونم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد