شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

بقچه عشق

امان از بی خوابی هات مامانی؟؟

1391/8/13 2:11
456 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم شیرینم مدتیه عادت بدخوابی قبل از6ماهگیت رو دوباره ازسر گرفتی.شب ها اصلا نمیخوای بخوابی؟!!!

همین الان ساعت نزدیک 2نیمه شبه وتو روی پای بابایی با خوابیدن مبارزه میکنی واین من وبابایی رو ناراحت کرده ونگران سلامتی تو عزیز دلم.سوالبخدا همین الان بغض گلومو گرفته که گریه هات ودیدم تورو آروم کردم وبه بابایی سپردم واومدم احساسم روبنویسم شاید کمی تسکین یابم.ناراحت

با دکترت هم درمیون گذاشتیم وخداروشکر مشکلی نبوده اما باخودمون میگیم آخه یه بچه 10ماهه مگه چقدر میتونه خودش رو به زور بیدار نگه داره.ازطرفی دراومدن دندون و از طرف دیگر شیطنت هات هم به این مسئله دامن زده.الهی قربونت برم الهی توسلامت باشی من وبابایی داریم با این مشکل خودمونو وفق میدیم هرچند کمبود خواب تاثیرات سوئی برما هم داشته اما همه اینا فدای یه تار ازموهای قشنگت.قلب

شب عید سعیدغدیر است از خداوند میخواهم به یمن این روز عزیز پیش رواین مشکل رو هرچه زودتر برطرف کندوعزیز دلم رو در پناه خود سلامت دارد.آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فرانک
13 آبان 91 13:58
مامان طلا سلام،پست ثابت وبلاگت تغییر کرده (عکسش)خیلی قشتگتر شده


ممنووووووووووووون گلم
زيبا
13 آبان 91 16:29
انشال.. كه مشكلي نيست و زودگذره
ممنون دوست عزیزم.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد