شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

بقچه عشق

عاشقانه(مادر وپسر)

1391/8/8 14:41
429 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب یکی از زیباترین لحظه های زندگیم باحسی مادرانه اما متفاوت از گذشته  را شاهدبودم که باری دیگر مرا مملو از عشق وطراوت نمود.

عصردیروز مامانی برای ٣ساعتی تورو به مامان ایران سپردوبرای کار ضروری تورو تنها گذاشت.وقتی به خونه مامان ایران برگشتم رفتار عجیب تو خستگی رو از تنم دراورد.

چنان ذوق زده دستای کوچولوت رو به طرفم دراز کردی تابغلت کنم وقتی در آغوش گرفتمت  دستای نازنینت رو روی گونه هام گذاشتی وبا مهربونی کودکانه بهم زل زدی ومثل کسی که یه عالمه حرف نگفته داره با اصوات بی معنا اما پرمفهوم باهام حرف میزدی طوریکه خودت هم از این گفتگو لذت میبردی ومامان بزرگ وبابا بزرگت هم از دیدن این صحنه زیبا لذت بردندو من هم اشک های از سر شوقم را نتونستم ازشون مخفی کنم.

پسرم      امیدم       روحم       نفسم     عمرم      جانم    

                                عاشقتمقلب            

                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگاری
10 آبان 91 18:34
سلام مامانی
الهی قربون ارین برم من
خیلی پسمل نازیه کلی مواظبش باش
کلی هم بوسش کن از طرف من
وقتی خوندم که اشکت در اومد نا خود اگاه با تصور اون صحنه اشکم منم در اومد نمی دونم چرا
دعا خدا یه پسمل خوشگل عین ارین بهم بده
سلام عزیزم انشاالله دوران بارداری روبسلامت سپری کنی.ممنون از لطفت به آرین.آرین هم برای خاله ونی نی یه عالمه بوس میفرسته.


قربون دل مهربونت برم عزیزم بزودی احساس منو کاملتر درک میکنی انشاالله.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد