شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

بقچه عشق

سوغاتی رادین جون از کیش

1391/7/18 9:43
366 بازدید
اشتراک گذاری

بازم دلم طاقت نیاورد صبح که شد ننویسم الان ساعت 9صبح هست ومامانی ازساعت7بیداره.دیشب هم گلپسرم تا الان خوابید وفقط 7صبح بیدار شدی وشیر خوردی.فکر کنم اثر داروی حساسیت که خواب آوره.سابقه نداشته درطول شب بیدار نشی.اینطوری شدکه منم ازفرصت استفاده کردم کارامو انجام دادم شیرت رو هم خوردی حالا اومدم بنویسم تا اختلاف تاریخ خاطرات با زمان نوشتن رو به حداقل برسونم.

رادین جون پسرعموی نازنین ودوست داشتنیت هفته پیش رفته بود کیش.برای گل پسر قندعسلم هم سوغات آورده بود.دستت درد نکنه رادین جونم

یه عکس ازشون برات میذارم تا یادگاری از رادین کوچولو برات بمونه عزیزدل مادر.

2تا پازل و2عددشورت آدیداس ویه جفت جوراب خوشگل.

اونم پای مامانی زیر میز مونده یادگار.از بس عجله ای عکس میندازم .دیگه وقت نشد حذفش کنم یکی دیگه بذارم.ای داد مثه اینکه بیدار شدی. من رفتم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد