شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

بقچه عشق

مسابقه با عنوان چرا وبلاگت رو دوست داری؟

1391/11/26 0:08
357 بازدید
اشتراک گذاری

از فرانک عزیزم(مامان ارشیا )سپاسگزارم که منو به این مسابقه دعوت کردند.ومن هم سه نفر از دوستان عزیزم رو به این مسابقه دعوت میکنم:

                                      1-پگاه عزیزم مامان آرش جون

                                      2-مامان مهدیار عزیزم

                                      3-مامان آیدین عزیزم

من  وبلاگم رو به دلایل زیر دوست دارم:

                                 

1-این وبلاگ لحظه لحظه های رشد وبالندگی وخاطرات عزیزترینم ....عمروجونم

فرزندعزیزم رو در دل خود جای داده....واین خود دلیل محکمی برای دوست داشتن وبلاگم میباشد.وبلاگی که بوی عطر کودکی های پسرم رو داردواین عطر وبو برای من بوی زندگیست.

2-به وبلاگم به عنوان هدیه ای نفیس مینگرم که در آینده به فرزندم خواهم داد.

3-آشنایی با دوستان عزیزی که خیلی مطالب مفید به من آموختندودر غم وشادی هایم همراهم بودندواین خود ارزنده ترین اتفاق در زندگی یه انسان میتونه باشه.یافتن دوستانی که چون گوهر گرانقدرند.

 

                                  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی درسا
26 بهمن 91 3:17
خیلی خیلی با احساس و زیبا نوشتی عزیزم ...... ببوس گل پسری رو

ممنونم دوست خوبم دستانم تهی اما قلب سرشار از عشقم تقدیم مهربونیاتون




مامان کوثری
26 بهمن 91 16:11
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
دکترهای طب سنتی
26 بهمن 91 17:25
با سلام و تبریک به مناسبت تولد کوچولوی خوشگل و دوستداشتنی شما. انشاالله همیشه سلامت باشه.



ممنونم از لطف شما واینکه به ما سر زدین
زيبا
27 بهمن 91 15:48
فائزه_مامان مهدیار
29 بهمن 91 14:13
سلام فرزانه جون شرمنده دیر سر زدم میدونی که مامان جراحی کرده بود من مراقبش بودم وبابت دعوتت هم ممنون گلم خوشحالم کردی
آرین جونم فدای شادیت و خوشحالم که پارک خوش گذشته بهت
میبوسمت


امیدوارم همیشه مامان مهربونتون سالم باشه.عزیزم کاملا درکت میکنم.روزای سختی داشتی.

مامان آیدین
29 بهمن 91 19:27
ممنون دوست عزیزم

خواهش میکنم مامان آیدین جونم بووووووس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد