شاهزاده آرین میرزاییشاهزاده آرین میرزایی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

بقچه عشق

باغ وحش ارم

1393/7/6 15:13
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر قندو نباتم

زبانکده محصل

دریکی از روزهای  شهریور ماه امسال من و بابا و شما و دایی محمد به اتفاق هم رفتیم برای بازدید ازباغ وحش ارم...این دومین باری بود که شما از باغ وحش دیدن میکردی...پارسال با دوستای گلت عماد ومیعاد رفتیم برای بازدید ازباغ وحش...وامسال پسرم یکسال بزرگتر شده و بخوبی حیوانات رو میشناسه...و برای دیدنشون مشتاقه...واقعا هم لذت بردی از دیدنشون و هنوز هم گهگداری یادی میکنی از اونها و میگی: بابا جون منو میبری باغ وحش آقا گرگه و آقا شیره رو ببینم دوباره...بغلبوسزبون که نیست تو داری کیک شکلاتیههههه...قربونت بره مادر الهی....محبت

 

پ

محصل

عکسها و توضیحاتشون رو در ادامه مطلب ببین و لذت ببر عزیز دل مادر

محصل

در این عکس آرین عزیزم ازمهد کودک حیوانات اهلی بازدید کردوبا مهربانی  حیوانات اونجا رو نوازش میکرد

محصل

اینجا هم خرگوش کوچولو رو ناز میکردی 

محصل

اینجا بابا برات توضیح میداد که حیوانات ترسیده اند و نباید اذیتشون کرد...تو هم میگفتی:نترسین...نترسین...من دوستتون دارم...

محصل

خرگوش کوچولو رو بلند کردی ومیگفتی چقدر نرمه...

محصل

آرین خان بغل دایی محمد جون در کنار دریاچه ارم 

محصل

آرین :آقا خرسی صبر کن بیام بالا ببینمت

محصل

آرین:بابایی بغلم کن میمونها رو ببینم...

محصل

محصل

محصل

محصل

محصل

محصل

محصل

اینجا جایگاه فیل ها بود...در حین اینکه اونهارو تماشامیکردیم...یکی از فیل ها هم پی پی کرد و هم جیش...پسرم از دیدن این صحنه حسابی تعجب کرده بود و سریعا اعتراض کنان به من گفتی:مامانی ببین فیله بی ادبه...اینجا پی پی کرد...بعد رو به فیل گفتی:زشته برو توالت پی پی کن...برو....شاکیتعجب

زبانکده محصل

اینجا هم آقا گرگه شخصیت معروف داستان مورد علاقه ات یعنی شنگول و منگول رو دیدی و خیلی از دیدنش خوشحال شدی...میگفتی :مامان اینجا قفس محکم داره...آقا گرگه نمیتونه بیاد بیرون شنگول و بخوره ....منم که خودم قبلا در این مورد برات توضیح داده بودم گفتم :آره مامان جون ...جای گرگ تو جنگلای دوره دوره یا توی باغ وحش توی قفس وهیچ گرگی نمیتونه بیاد بیرون و به کسی آسیب برسونه...

زبانکده محصل

اینجا هم جمع سه نفره خانواده خوشبختمون

زبانکده محصلمحصلمحصل

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بقچه عشق می باشد